Ik heb een computer waar eerst ME op zat, toen heb ik er een extra schrijf in laten zetten en daar heb ik xp op gezet...
Een paar dagen geleden heb ik ze allebei helemaal leeg gehaald en opnieuw geinstalleerd, beide naar windows Xp.
Nu als ik afsluit (bij allebei) dan hoor je hem uitgaan, alleen hij blijft wel draaien, terwijl er niks meer op het beeldscherm is tezien!
Hoe kan dat? want op die ene had ik al xp opstaan en als ik op die ging, en dan afsloot had ik helemaal geen problemen....
maar sinds nu opeens wel
Maar er is nu ook iets nieuws als ik opstart, in het begin kon je kiezen tussen
Windows Xp
Windows ME
nu kan je dus kiezen tussen:
Windows Xp
Windows Xp (dit klopt)
Windows (dit klopt niet....)
als ik in die opstart krijg ik zwart beeld en kan ik een opdracht geven in DoS....
Dit is sinds ik opnieuw op bijde xp heb geinstalleerd...
Het is nu dus wel erg frustrerend, dat ik heel de tijd erbij moet blijven en als hij is afgesloten, nog 5 sec op de aanknop moet drukken om hem egt helemaal uit te doen
Wat kan het probleem zijn??
fg,
Go_on
Een paar dagen geleden heb ik ze allebei helemaal leeg gehaald en opnieuw geinstalleerd, beide naar windows Xp.
Nu als ik afsluit (bij allebei) dan hoor je hem uitgaan, alleen hij blijft wel draaien, terwijl er niks meer op het beeldscherm is tezien!

Hoe kan dat? want op die ene had ik al xp opstaan en als ik op die ging, en dan afsloot had ik helemaal geen problemen....
maar sinds nu opeens wel

Maar er is nu ook iets nieuws als ik opstart, in het begin kon je kiezen tussen
Windows Xp
Windows ME
nu kan je dus kiezen tussen:
Windows Xp
Windows Xp (dit klopt)
Windows (dit klopt niet....)
als ik in die opstart krijg ik zwart beeld en kan ik een opdracht geven in DoS....
Dit is sinds ik opnieuw op bijde xp heb geinstalleerd...
Het is nu dus wel erg frustrerend, dat ik heel de tijd erbij moet blijven en als hij is afgesloten, nog 5 sec op de aanknop moet drukken om hem egt helemaal uit te doen

Wat kan het probleem zijn??
fg,
Go_on