Probleem bij her installatie W11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Na wat problemen , een vierkant wit scherm rechts onder , wat ik niet weg kreeg . Heb ik de acer pc teruggezet naar de fabrieksinstellingen
Dit ging goed , netwerk ingesteld en nog wat dingen . De volgende dag wou ik weer opstarten maar hij vraagt om de tijdens de installatie ingevoerde pincode .
Het draadloze toetsenbord en een usb toetsenbord werkt niet , dus ik kan de pincode niet invoeren .
Hoe nu verder
Alvast dank
 
Windows zou eigenlijk geen probleem moeten hebben met een toetsenbord en muis. Werkt het toetsenbord wel op een andere laptop/computer? Misschien zijn de batterijen op?
 
Eh, es wisselen met een andere USBpoort ?
Lukt dit niet, dan een spotgoedkope bij de Action vandaan halen
 
Voor de eeuwwisseling hadden computers nog geen ondersteuning voor USB zodat je dat pas kon gebruiken als Windows de drivers had geladen. Kan de computer dat wel, dan is het mogelijk dat de knoopcel batterij van de computer leeg is. Deze zijn ook te koop bij Action.

Kan u hier het schermtoetsenbord oproepen met de combinatie: Windows-toets + Ctrl + o ?
 
Hallo ,
Na wat problemen , een vierkant wit scherm rechts onder , wat ik niet weg kreeg . Heb ik de acer pc teruggezet naar de fabrieksinstellingen
Dit ging goed , netwerk ingesteld en nog wat dingen . De volgende dag wou ik weer opstarten maar hij vraagt om de tijdens de installatie ingevoerde pincode .
Het draadloze toetsenbord en een usb toetsenbord werkt niet , dus ik kan de pincode niet invoeren .
Hoe nu verder
Alvast dank

Installeer W11 opnieuw maar dan v.a. een USB stick, zonder netwerk is een optie, krijg je een lokaal account waar je starten zonder wachtoord in kunt stellen, anders dien je met een Microsoft Account of een pin in te loggen.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows11
 
Via het schermtoetsenbord kon ik de pincode wel invoeren waarna het toetsenbord weer werkt .
Toch de tip van lange pier uitgevoerd opnieuw installeren als lokaal account , echter nu kan ik geen programma's installeren omdat ik niet de beheerder ben .
Hoe wordt ik nu weer de beheerder ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan