probleem bij het openen van website in safari

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickcure

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Hallo,

ik ben een beginner mbt dreamweaver. Ik probeer te leren aan de hand van tutorials wat me tot nu toe aardig afgaat. Maar nu loop ik toch tegen een probleem aan wat ik niet opgelost krijg. Ik maak een website aan de hand van een sliced PSD file.

Alle afbeeldingen, cellen en tabellen staan in mijn desgin scherm precies zoals ik ze wil hebben, maar zodra ik een preview ga bekijken in safari zijn de slices uit elkaar waardoor het er lelijk uitziet. Ik heb de hele code doorgelopen maar kan niets geks vinden. Aangezien ik maar een beginner ben vraag ik mij af of er hier iemand is die mij kan helpen bij dit probleem. Ik voeg een screenshot toe van de situatie zoals ik hem in DW zie, dus zoals ik het wil hebben, en een screenshot van de situatie in safari. Ook heb ik de code in een tekst document bijgevoegd.

Kan iemand mij de oplossing bieden?

Met vriendelijke groet,

Rick Cure

Bijlagen

• code website.doc
    code website.doc
    10,2 KB · Weergaven: 19
  • hoe het is.jpg
    hoe het is.jpg
    64 KB · Weergaven: 21
  • hoe het hoort.jpg
    hoe het hoort.jpg
    49,6 KB · Weergaven: 20
Tja,
je hebt ook geen goede kop.

je hebt:
<html>
<head>
<title></title>

hoort ivm browsercodeherkenning uitgebreid te worden.

Zwiep je code in
http://validator.w3.org/
en je krijgt foutmeldingen.

Warning No DOCTYPE found! Checking with default HTML 4.01 Transitional Document Type.

No DOCTYPE Declaration could be found or recognized in this document. This generally means that the document is not declaring its Document Type at the top. It can also mean that the DOCTYPE declaration contains a spelling error, or that it is not using the correct syntax.

Dus voeg een doctype toe.
En de kleine foutjed zijn makkelijk op te lossen.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan