• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem bij het opslaan van een VBA programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vangans

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Beste excelers,

Ik zit nog steeds met een vervelend probleem.

Ik heb een programma gemaakt in excel.

De gegevens worden door iemand ingevuld en deze persoon slaat het op onder een andere naam op de dezelfde pc.

Wanneer ik nu mijn origineel document open en ik klik op een van mijn knoppen met daaraan macro's, moet ik het bestand van de vorige persoon openen om mijn macro's te kunnen doen werken.

Hoe sla ik dit op op 1 enkel tabblad zonder naar de andere te verwijzen ...

(Dit moet wel definitief zijn, er is ook een knop aanwezig die de beveiliging opheft tot de gebruiker terug op de beveiligingsknop duwt (anders kon ik geen foto laten invoegen), dus ik weet niet of dit probleem zou geven)

Mvg

Laatst bewerkt:
Demeter, aan die pagina geraak ik moeilijk uit.

Wanneer ik mijn programmabestand opsla onder een andere naam en ik heropen het vorige bestand, gaat hij altijd het nieuwe opgeslagen bestand openen. (Dan pas kan ik mijn knoppen gebruiken)

Als ik naar de link van de macro's kijk, staan deze idd altijd op het nieuwere bestand.

Heel vervelend natuurlijk :)

Kan je niet je file uploaden of in ieder geval de gebruikte code hier plaatsen?

Blijkbaar had ik de beveiliging op het programma opgeheffen waardoor hij dus alles opslaat op het nieuwe document.

Gevonden dus, bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan