probleem bij msn 6.1 betreft personen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
hallo

ik heb msn 6.1 en als ik naar extra ga, privacy neem, dan kan je daar je contactpersonen verwijderen!
Je kunt alleen maar de contactpersonen verwijderen waarvan jij niet meer in hun lijstje staat!
Dit vind ik dus een "big" probleem!

Is hier iemand die daarvoor een patch of een toolke kent waarbij ik deze personen zou kunnen verwijderen in men contactlijstje of zoiets als een toolke die bepaalt of mensen mij kunnen blocken of niet?

Hopelijk is hier iemand die mij hierbij kan helpen, want ik ben daar allang naar opzoek!
thxs

Als ik personen verwijder dan doe ik dat gewoon in MSN zelf, ik klik rechts op de desbetreffende persoon en dan op verwijderen, msn vraagt dan bij mij iig of ik die persoon ook meteen wil blocken.

je snapt men probleem niet!
als je in je contactlijstje je personen wilt verwijderen dan kun je ze niet altijd verwijderen, sommige zijn disabled! Dit komt omdat jij dan nog in hun lijstje staat!
Maar wat ik wil is hoe je dit kunt oplossen dat deze personen ipv disabled, enabled staan!, zodat ik ze ook kan verwijderen!
thxs

Nou Bart het ligt niet aan 6.1 want die heb ik ook en ik kan gewoon iedereen verwijderen.

En hoe weet jij trouwens of jij nog in iemand anders lijstje staat???

Groetjes Dave.

als iemand met z'n nickname of met z'n emailadres in je lijstje staat, en als je hem wilt verwijderen en "verwijderen" staat lichtgrijs(disabled) dan is het onmogelijk om op verwijderen te klikken!
En dit wil dus zeggen dat je in het lijstje van die persoon nog steeds staat!
Heb dat es gevraagd en dit is zo!
Maar toch bedankt!
Maar wie kan mij verder helpen? Is er daar geen toolke voor of een patchke?
thxs

Ik heb het even geprobeerd, je kan dus echt wel contactpersonen verwijderen uit je lijst, of je nu wel of niet bij hun in de lijst staat.

Ben al aan het zoeken voor je waaraan het dan wel zou moeten liggen, maar kan bij microsoft er nog niets over vinden.

Kijk hier eens --> http://messenger.msn.nl/Help/

Neem van mij aan:

Neem eens contact op met de Helpdesk van MSN, ik heb ook een probleem met MSN gehad (niet dit) en zij hielpen mij er ook mee en het is nu dus opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan