probleem bij nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Mijn buurman was enthousiast geworden bij het downloaden uit de nieuwsgroepn. Beiden zitten we bij Multikabel, Quicknet gebruiken beiden Grab-it en hebben hetzelfde abbo.(Power)
Inmiddels ben ik overgegaan op Eweka ivm het feit dat Multikabel een beperkt quotum heeft (50 gb) binnen nieuwsgroepen
Mijn buurman heeft ook eweka aangevraagd en nu komen we op het volgende probleem.

Het downloaden uit de nieuwsgroepen met Grab-it ging goed Vervolgens Eweka geinstalleerd (juiste intellingen) vervolgens begint ie te downloaden. Na enkele seconden zakt de downloadsnelheid terug naar 0 kb p/s en doet vervolgens niets. We hebben de serverinstellingen van quicknet gebruikt. Hetzelfde gebeurt: na enkele seconden downloaden zakt hij terug naar 0 kb p/s en stopt dus.

Wat kan er verkeerd gaan?

Buurman heeft een 3,4 ghz met voldoende intern geheugen. Wel is het zo dat hij Norton heeft (gaf eerder geen problemen met downloaden) en buurman werkt met een router.Verschillende pc.s in huis.

Zat eerst aan de instellingen te denken maar dat kan nu niet meer het probleem zijn. Ook grab it geeft op zich geen problemen

Alle hulp = welkom

Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan