probleem bij openen PPS-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

elfie

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
7
Het is niet meer mogelijk een PPS-bestand te open die ik heb ontvangen via Outlook Express.Ik krijg telkens het bericht

C:\Documents and Settings\Karin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\PB5Q19G
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm.

Ik heb de PPS-jes tot nu toe altijd kunnen openen via Incredimail, maar sinds ik deze heb verwijderd en ben overgestapt op Outlook Express, lukt dit niet meer.

Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank!
 
Zoals in het bericht staat even een nieuwe koppeling maken.
Ga naar je configuratiescherm en dan naar mapopties. Er opent nu een venstertje waarin je naar het tabblad BESTANDSTYPEN gaat en daar zoek je in de lijst PPS op en laat je hem verwijzen naar Powerpoint! Dit kan door PPS aan te klikken en op WIJZIGEN te klikken. De rest wijst zich vanzelf!
 
Ik heb precies gedaan zoals omschreven, maar krijg nog steeds hetzelfe bericht
 
Ik kan het PPS-bestand nu wel openen maar alleen als ik hem eerst ga

opslaan als...

Wat kan ik doen, om het PPS-bestand meteen te openen vanuit het Postvak IN?
 
even een snel antwoord...
moet je even googelen op PPS fix.
Dit is een bekend probleem wat soms voor komt.
PPS fix installeren pc opnieuw opstarten en klaar is kees.

Robbie32
 
Yes, het is gelukt!

Bedankt voor jullie hulp.

Mvgr. Elfie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan