Ik heb regelmatig het probleem dat ik geen beeld krijg op mijn beeldscherm bij het opstarten. De computer start maar ik zie geen beeld verschijnen. Alleen de screensaver van de monitor. Geen contact dus tussen computer en beeldscherm. Ik kan niet goed achterhalen wanneer het optreedt. Soms denk ik dat ik precies moet timen wanneer ik de computer aanzet. Dus eerst de monitor en dan precies op het goede moment de computer. Maar dat kan ook toeval zijn. Meestal verschijnt er beeld maar regelmatig dus ook niet. Heel irritant.
Kan een andere DVI kabel helpen of is dat onzin (in de winkel zeggen ze van wel)? Wie heeft een idee? Ik heb er echt geen zin om mijn comouter weg te brengen en een paar weken kwijt te zijn. Wel als er echt structureel iets mis is natuurlijk.
Ik krijg de computer ook niet netjes uit (ik weet welke toetsen ik moet gebruiken zonder dat ik wat zie). Dus dat werkt ook niet.
Alle drivers zijn geupdate.
Zal er verder wel niets mee te maken hebben, maar als ik mijn boxen aanzet, hoor ik regelmatig een hele hoge pieptoon, ook irritant. Ligt niet aan de boxen want dat heb al met andere geprobeerd.
Computer: Acer Aspire M7720 (Vista 64 bits)
Beeldscherm: Syncmaster T220
Kan een andere DVI kabel helpen of is dat onzin (in de winkel zeggen ze van wel)? Wie heeft een idee? Ik heb er echt geen zin om mijn comouter weg te brengen en een paar weken kwijt te zijn. Wel als er echt structureel iets mis is natuurlijk.
Ik krijg de computer ook niet netjes uit (ik weet welke toetsen ik moet gebruiken zonder dat ik wat zie). Dus dat werkt ook niet.
Alle drivers zijn geupdate.
Zal er verder wel niets mee te maken hebben, maar als ik mijn boxen aanzet, hoor ik regelmatig een hele hoge pieptoon, ook irritant. Ligt niet aan de boxen want dat heb al met andere geprobeerd.
Computer: Acer Aspire M7720 (Vista 64 bits)
Beeldscherm: Syncmaster T220