Probleem bij opstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manuuu

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
5
hallo iedereen,

Ik heb sinds enkele dagen een probleem bij het opstarten van de computer. Het probleem is eigenlijk dat de computer niet helemaal kan opstarten. Ik zet de computer aan en alles verloopt normaal tot er een gebruiker moet aanmelden. Wanneer ik probeer aan te melden dan selecteert de computer de gebruiker wel en lijkt hij die gebruiker op te starten, maar hij blijft opstarten en dit blijft dan duren zodat het eigenlijk onmogelijk is de computer functioneel te gebruiken.

Er zijn op zich geen veranderingen aangebracht aan de computer zelf, enkel de installatie van een nieuw anti-virusprogramma (Bitdefender). Ik denk echter niet dat het probleem hier ligt, daar pas 2 à 3 dagen na de installatie van dit programma en de eerste scan de problemen begonnen.

Weet er soms iemand wat ik hieraan kan doen of hoe ik de computer opnieuw zou kunnen volledig opstarten?

Groeten Manuuu
 
opstarten in veilige modus en dan een andere virusscanner installeren bijvoorbeeld: avira free antivirus of avg free antivirus.
 
Probeer eerst in veilige modus eens een systeem herstel van voor de datum dat je je huidige virusscanner hebt geïnstalleerd.
Daarna de suggestie van dennisdennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan