Probleem bij opstarten Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
568
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Zodra ik Outlook wil opstarten krijg ik een balk in beeld waarin staat dat een bepaald prog. niet kan worden geladen. Op de plaats die wordt aangegeven staat dat prog. dan ook niet. Msconfig proberen te starten, maar was niet te vinden. Nieuwe Msconfig gedownload, maar kan het bepaalde prog. dat het probleem veroorzaakt niet vinden in 'opstarten'
Het probleem doet zich alleen voor bij Outlook. Het progr. heet Kemmapi.dll ??
 
Hoi M@ario,

Ik heb inderdaad Logitech software geinstalleerd gehad. Ik vind het fantastisch dat je die link voor me had want ik heb de file extend.dat gewist volgens dat forum en nu blijkt de fout zich niet meer voor te doen.
Blijft alleen de vraag waar was mijn MSconfig gebleven? Is eigenlijk geen vraag meer want ik heb hem op de site "perfect Driver" opgehaald. Maar het blijft vreemd dat Ligitech zulke slordige foutjes in de software heeft.

Maar iig hartstikke bedankt.
 
Graag gedaan :)

Maar als je zoekt op je harde schijf (verborgen bestanden moeten aanstaan) naar msconfig wordt het dan wel gevonden en zo ja waar?
 
Op 4 plaatsen staat een MSconfig:
C;\windows\system32 (eigen download van 2 aug 2006)
C;\windows\prefetch ( Idem)
C;\windows\servicepackfiles\i386 {
C;\windows\dllcach { (allemaal van 4 aug 2004
C;\windows\HelpCtr\Binaries {

Ik heb hem in system32 gezet, misschien is dat niet goed.
Vanmorgen wilde mijn PC absoluut niet opstarten tot dat ik met F8 handmatig de opstartschijf koos. Vreemde dingen hoor!!

Ik merk nu dat bij het typen er soms een wachttijd is van een paar seconden voordat er letters verschijnen, daarna komt alles wat ik getypt heb ineens te voorschijn
 
Heb je al eens gescanned op virussen en spyware?
 
Er draait bij mij AVG
GIANT AntiSpyware
SpySweeper
Spyware wordt iedere dag gecontroleerd, AVG eens in de week. Dit keer nog niet gebeurt
Ga nu met AVG controleren
 
Volgens zowel een Virus als een spyware scan geen besmetting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan