probleem bij programmeren op lycos account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Queezy85

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
8
hallo,

ik wist niet precies waar deze vraag te posten dus zet ik ze hier,
mijn excuses als ze fout staat!

Ik ben namelijk bezig aan een website, maar op mijn homepage werk ik met een template waar een vernster in het midden zit waar een scrollbalk aan vast zit, maar het probleem is dat lycos daar bovenaan die scollbalk een reclame zet die helemaal bovenaan die pagina ook al staat.
Weet iemand toevallig een manier om deze weg te krijgen?
in ieder geval al zeer vriendelijk bedankt voor de hulp.
Groeten, Queezy85.
 
Verwijdering adbanner van Lycos.

.. Lees de algemene voorwaarden nog eens goed door. Vermoedelijk ben je akkoord gegaan met deze vorm van reclame en verwijdering kan betekenen dat ze je site verwijderen.

Als plek voor je vraag zou ik de volgende keer deze gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Withaar zei:
Verwijdering adbanner van Lycos.

.. Lees de algemene voorwaarden nog eens goed door. Vermoedelijk ben je akkoord gegaan met deze vorm van reclame en verwijdering kan betekenen dat ze je site verwijderen.

Als plek voor je vraag zou ik de volgende keer deze gebruiken.

heb ik geprobeerd maar het werkt niet, enkele trouwens werken er niet van zoals bij dot.tk is het vernieuwd en die werkt dus ook niet meer, daar is het nu per sms dat je de dot.tk banner weg krijgt. Maar enfin, daarmee is mijn adbanner van lycos nog steeds niet weg :confused: .
 
Queezy85 zei:
heb ik geprobeerd maar het werkt niet, enkele trouwens werken er niet van zoals bij dot.tk is het vernieuwd en die werkt dus ook niet meer, daar is het nu per sms dat je de dot.tk banner weg krijgt. Maar enfin, daarmee is mijn adbanner van lycos nog steeds niet weg :confused: .

Wil je webhosting zonder irritante reclame ?

Gratis host :

www.freewebs.com

Daar kan je kiezen uit ofwel HTML (zelf pagina's maken) of web-based (kan je uit templates kiezen en hoef je niet alles zelf te maken....)
1 nadeel aan deze gratis host is dat je maar 50 bestanden mag hosten als je gratis wil blijven...hier kan je ook een chat gebruiken , gastenboek, enzo....(allemaal geleverd door de host zelf , maar met hun URL als reclame :) )


Betalende host :

(België) www.combell.com
Je betlaad daar ongeveer een 118€ per jaar voor :
-100MB ruimte
-10 GB dataverkeer
-PHP/MySQL ( PHPMyAdmin bijgeleverd )
- Scripting mag allemaal...(geen beperkingen)
- 99.9% uptime (ben al bijna 3 jaar klant en heb nog niet 1 keer geweten dat ze down lagen)

Kortom...je betaald weinig voor veel...De support is echt uitstekend (binnen het half uur heb je antwoord)...

Meer kan ik je niet aanraden...
 
RelatedHack zei:
Wil je webhosting zonder irritante reclame ?

Gratis host :

www.freewebs.com

Daar kan je kiezen uit ofwel HTML (zelf pagina's maken) of web-based (kan je uit templates kiezen en hoef je niet alles zelf te maken....)
1 nadeel aan deze gratis host is dat je maar 50 bestanden mag hosten als je gratis wil blijven...hier kan je ook een chat gebruiken , gastenboek, enzo....(allemaal geleverd door de host zelf , maar met hun URL als reclame :) )


Betalende host :

(België) www.combell.com
Je betlaad daar ongeveer een 118€ per jaar voor :
-100MB ruimte
-10 GB dataverkeer
-PHP/MySQL ( PHPMyAdmin bijgeleverd )
- Scripting mag allemaal...(geen beperkingen)
- 99.9% uptime (ben al bijna 3 jaar klant en heb nog niet 1 keer geweten dat ze down lagen)

Kortom...je betaald weinig voor veel...De support is echt uitstekend (binnen het half uur heb je antwoord)...

Meer kan ik je niet aanraden...


Freewebs ondersteund geen php :D

en dan die betalende host, daar ga ik zeer binnenkort voor kijken, maar wel niet bij combell.com want ik zoek al zo een aantal maanden naar de geschikte betalende host en ik moet zeggen dat ik er al goedkopere ben tegen gekomen die zelfs meer aanbieden voor een kleiner prijsje :thumb:

in elk geval bedankt voor je raad !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan