Probleem bij Residential Gateway Login

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draganno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2014
Berichten
2
Hallo,

Ik probeer met een spel mijn NAT type te veranderen, maar daarvoor moet ik naar mijn Default Gateway gaan.
Als ik die invul in de search bar bovenaan de pagina, dan kom ik op: Residential Gateway Login van Ziggo.
Hier moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen.
Er boven staat:
Uw gebruikersnaam en wachtwoord staan op de onderkant van uw kabelmodem.
Als ik die gegevens invoer doet dat het niet!
ik heb zelfs al onze gebruikersnaam en wachtwoord van de Ziggo site geprobeerd!

PLS HELP ME!
 
Dat heb ik nog niet gedaan,
Maar i dacht voordat ik ga bellen vraag ik het wel even hier.
Mailen kon ik op hun site niet vinden dus vandaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan