Ik heb een probleem met het ophalen van records in een Oracle database via VBA code. De records die moeten worden opgehaald, zijn afhankelijk van de datum die door de gebruiker van het programma wordt gekozen. De lijst (listbox) met mogelijke data die de gebruiker kan kiezen, wordt samengesteld op basis van een tabel in Oracle (SELECT DISTINCT date FROM tbl003). Deze listbox heeft volgende naam: keuzeDatum.
Wanneer de gebruiker een datum selecteert in de listbox en op de knop “ENTER” klikt, wordt er een SQL-query uitgevoerd die er als volgt uitziet:
SQL = "SELECT waarde1, waarde2, waarde3 " & _
"FROM tbl001, tbl002, tbl003 " & _
"WHERE tbl001.contractID = tbl002.contractID " & _
"AND tbl001.date = #" & Format(Me.keuzeDatum.value, "MM/DD/YYYY") & "#"
Dit lijkt echter niet te werken. Er worden namelijk ook records geselecteerd waar de datum verschillend is van de gekozen datum (keuzeDatum). Kan iemand mij verder helpen aub?
Wanneer de gebruiker een datum selecteert in de listbox en op de knop “ENTER” klikt, wordt er een SQL-query uitgevoerd die er als volgt uitziet:
SQL = "SELECT waarde1, waarde2, waarde3 " & _
"FROM tbl001, tbl002, tbl003 " & _
"WHERE tbl001.contractID = tbl002.contractID " & _
"AND tbl001.date = #" & Format(Me.keuzeDatum.value, "MM/DD/YYYY") & "#"
Dit lijkt echter niet te werken. Er worden namelijk ook records geselecteerd waar de datum verschillend is van de gekozen datum (keuzeDatum). Kan iemand mij verder helpen aub?
Laatst bewerkt: