Probleem bij World of Warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delucan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2010
Berichten
4
Hallo.

ik heb een probleem met WoW, Het beeld ziet er raar eruit:S
Ik gebruik Acer Aspire 5315 met vista besteursysteem.
http://www.topproduct.nl/hardware/n...-B15D8F44608D/0000/Acer_Aspire_5315_info.html

Zo ziet ie er uit,

52806743.jpg

38587250.jpg

95633456.jpg


raar hé?:(
 
Laatst bewerkt:
resolutie hoger zetten
ingame weet ik zo niet.
buiten de game *rechtermuis ergens op je bureaublad>eigenschappen>instellingen
beeldschermresolutie die omhoog zetten.
en je kleurkwaliteit omhoog gooien

mocht dat niet werken drivers van je videokaart instaleren.

dan zou het goed moeten zijn
 
Heb zo het vermoeden dat de videokaart in de laptop niet voldoet aan de eisen die het spel stelt en dat het daarom niet goed werkt.

Test het eens hier: www.canirunit.com
 
lijkt me zeer sterk.
als de laptop vista kan draaien zou dit ook mogelijk moeten zijn..
aangezien mijn laptop (asus a6000 6 jaar oud ofzo) het ook nog kan draaien met beter beeld...
 
@eehbiertje

Heb je naar de eisen gekeken die het spel stelt en gekeken naar de videokaart in de laptop van ts?! Zo ja, dan zie je dat de intel x3100 kaart in de laptop niet voorkomt bij de ondersteunde videokaarten van het spel.

Ik neem aan dat jou laptop niet hetzelfde is als die van ts.
 
ja op zon fiets wel :)
maar qua rest van de hardware is hij nieuwer dus zou hij in principe moeten werken.
aangezien de standaard tegenwoordig hoger ligt..

maar als de kaart niet ondersteunt wordt dan gaat het dus niet ;)
 
Precies, en dat was via de link van ts naar zijn laptop en het opzoeken van de eisen die wow stelt, gewoon te vinden op internet.
 
wel jammer voor deze jonge man/dame aangezien je een laptop hebt (neem aan nieuw) en er geen wow op kan spelen :rolleyes:
 
@eehbiertje

Heb je naar de eisen gekeken die het spel stelt en gekeken naar de videokaart in de laptop van ts?! Zo ja, dan zie je dat de intel x3100 kaart in de laptop niet voorkomt bij de ondersteunde videokaarten van het spel.

Ik neem aan dat jou laptop niet hetzelfde is als die van ts.

Dat is wel waar denk ik maar ik weet niet hoe ik de gegevens van m'n eige laptop kan kijke en kopiere? hoe gaat dat eigelijk ..




resolutie hoger zetten
ingame weet ik zo niet.
buiten de game *rechtermuis ergens op je bureaublad>eigenschappen>instellingen
beeldschermresolutie die omhoog zetten.
en je kleurkwaliteit omhoog gooien

mocht dat niet werken drivers van je videokaart instaleren.

dan zou het goed moeten zijn

neejj werk niet:(

Heb zo het vermoeden dat de videokaart in de laptop niet voldoet aan de eisen die het spel stelt en dat het daarom niet goed werkt.

Test het eens hier: www.canirunit.com





dit is de resultaat van t test:(


CPU
Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+
You Have: Intel(R) Celeron(R) CPU 560 @ 2.13GHz
Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.



CPU
Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2
You Have: Intel(R) Celeron(R) CPU 560 @ 2.13GHz
Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.



RAM
Recommended: 1 GB RAM (Vista - 2 GB of RAM)
You Have: 1013.3 MB
Upgrade Suggested: Unfortunately, your RAM does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.


Video Card
Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM, such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better
You Have: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.



het zijn best wel veel oorzakee héé :S :(
 
Laatst bewerkt:
ram en processor wordt hij iets minder snel van maar dat is speelbaar *nouja vind ik meestal dan*

en het is een recommend he oftewel wordt je aangeraden.
ik heb al tal games onder het minimum gespeeld..

alleen kun je dan niet op high spelen of iets dergerlijks.
verder vind ik het vreemd.

maar probeer eens op de intel site drivers te zoeken voor de
Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family *voornamelijk video/vga drivers*

die instaleer je dan zorg wel dat je de juiste hebt anders is er de kans dat je geen beeld meer hebt daarna en probeer dan nog eens
 
Nogmaals, het spel kan niet normaal gespeeld worden met deze videokaart een driver update zal niet helpen.

De laptop kan het spel niet aan en het plaatsen van en goede videokaart is niet mogelijk.

De cpu voldoet ook niet, zelfde voor de ram dus het houdt hier gewoonweg op.

Spel zal niet gaan werken op de laptop.

De spcificaties van je laptop kan je bijvoorbeeld opzoeken met het programma pc wizard, of je doet de test op de site die ik gaf voor toekomstige games. Houdt er rekening mee, dat vrijwel geen enkel recent populair spel zal draaien op deze laptop.
 
oke tjah ik ben persoon van probeer het wil het niet heb je in ieder geval de nieuwste drivers ;)

proberen kan geen kwaad.

p.s lita bekende uit veendam mss?
 
Lita heeft gelijk volgens mij :) naja dan houd t op.. ik heb deze laptop nog 6 maande gelede gehad en ik kan er niet wow op spelee :( wel erg ja..
Heel erg dank voor uw reachties..
Ik heb genoeg informatie..:thumb:
 
Het is erg sneu inderdaad, maar spellen stellen eisen aan pc of laptop en daar komt nog eens bij dat de meeste laptops niet geschikt zijn om mee te gamen.

Je kan je vraag op opgelost zetten door rechts onder in beeld te klikken op vraag is opgelost.
 
Het is erg sneu inderdaad, maar spellen stellen eisen aan pc of laptop en daar komt nog eens bij dat de meeste laptops niet geschikt zijn om mee te gamen.

Je kan je vraag op opgelost zetten door rechts onder in beeld te klikken op vraag is opgelost.

Vraag is opgelost Heb ik gedaan net :).. heb een nieuwe pc gekocht nu kan ik er wel op spelee gelukkigg :)

thnxxx :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan