Probleem binnen iTunes met afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

smalders

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mijn probleem (her)kent en me kan helpen....

Sinds een week krijg ik de melding wanneer ik iTunes opstart:
iTunes heeft vastgesteld dat er een probleem is met de audioconfiguratie.
Het afspelen van audi/video werkt mogelijk niet goed.

Nu moet ik wel zeggen dat ik sinds ongeveer dezelfde tijd op mijn pc de melding krijg dat er nieuwe hardware aanwezig is maar bij mijn weten is er niets veranderd in de configuratie. Of het moet de PS3 van mijn zoon zijn van een paar kamers verderop, kan dat? Want er wordt wel de melding gemaakt dat het om een multimedia controller gaat...erg vreemd. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken...:o
Iemand?
Ik draai de nieuwste versie van iTunes en heb XP.

en je geluid doet het wel gewoon?

ik denk dat er iets aan de hand is met de geluidskaart....

Geluidskaart: Controleer eerst via Configuratiescherm => Systeem => Apparaatbeheer. Dat geeft je een lijst van alle hardware die zich in je pc bevind. Als daar iets is aangeduid met een geel vraagteken of (rood) uitroepteken dan duid dat op een fout en die moet eerst rechtgezet worden.

Thanks

...voor de reacties. Ik ga hier vanmiddag even naar kijken. Daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. PC is een oude Dell van ettelijke jaren oud dus dan kan er idd weleens iets stuk gaan. Ik dacht eigenlijk dat het iets met die PS3 te maken had omdat er stond dat er nieuwe hardware was toegevoegd in de vorm van een multimedia controller...

Wordt vervolgd!

???

Zo, hier ben ik weer.
Via mediaplayer speelt er ook niets meer af, hij geeft dan een foutmelding dat e.e.a. niet werkt.
Voor wat betreft het gele vraagteken: Deze installatie heb ik ongedaan gemaakt want een stuurprogramma installeren was niet mogelijk. Ik zou niet weten waarom hij opeens komt met een vraag over een multimedia controller... Of bedoelt ie daar de geluidskaart mee? - zucht - vrouwen en techniek.... Help!
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval.

Groetjes,

Sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan