Hallo,
Ik heb een Medion MD41300 laptop van 3,5 jaar oud. Werkte voorheen perfect. Draait op Windows Vista. MAAR gister tijdens het schrijven van een verslag kon ik niks meer doen. Niks reageerde meer. beeld was normaal.
Hierna deed ik mijn comp uit door lang op de aan/uit knop te duwen en kwam tot en met windows en weer alles vast. hierna meerdere malen geprobeerd maar hij liep al sneller vast. tot dat ik helemaal niet meer in de bios kon komen hier knipperde alleen het lampje dat mijn comp aan staat en de vin van processor.
Hierna heb ik mijn batterij van mijn bios vervangen voor een nieuwe en enkele 10 tallen min. gewacht. en kwam tot win vista tot dat ik internet explo wilde open en toen weer vast.
hierna kreeg ik de fouten;
error 0271 ; check date en time setting
warning 0251 system cmos checksum bad.
hierna heb ik de tijd goed gezet maar wilde niet helpen. weer vast bij opstarten windows.
daarna opstarten en weer steed sneller vast. tot dat je de comp opstart en hij niks meer doet. behalven de vin het het knipperende lampje.
als ik de batterij weer verwijder en weer enkele min wacht kom ik als ik snel ben tot en met de bios in stellingen.
Wie weet wat het is of kan me helpen bij het oplossen van het probleem!!
Alvast Bedankt:thumb:
specs;
Moederboard spec heb ik nog niet kunnen vinden.
3,06GHzMobile Intel® Pentium® 4 Processor Hyper Threading Technologie
MULTI-Standaard DVD/CD-Brander
Color Display 15"TFT XGA
WIRELESS LAN IEEE-80211g 80211b
nVidia GeForceFX Go 5350 64MB DDR RAM AGP 8x met TV OUT
60GB harddisk Hitachi
Werkgeheugen 512MB (2x256)Samsung DDR RAM PC333 max. 1024 MB Dual Channel Mem
10/100Mbit Fast-Ethernet LAN
Intern 56k modem (V.90)
FireWire IEEE 1394:
Ik heb een Medion MD41300 laptop van 3,5 jaar oud. Werkte voorheen perfect. Draait op Windows Vista. MAAR gister tijdens het schrijven van een verslag kon ik niks meer doen. Niks reageerde meer. beeld was normaal.
Hierna deed ik mijn comp uit door lang op de aan/uit knop te duwen en kwam tot en met windows en weer alles vast. hierna meerdere malen geprobeerd maar hij liep al sneller vast. tot dat ik helemaal niet meer in de bios kon komen hier knipperde alleen het lampje dat mijn comp aan staat en de vin van processor.
Hierna heb ik mijn batterij van mijn bios vervangen voor een nieuwe en enkele 10 tallen min. gewacht. en kwam tot win vista tot dat ik internet explo wilde open en toen weer vast.
hierna kreeg ik de fouten;
error 0271 ; check date en time setting
warning 0251 system cmos checksum bad.
hierna heb ik de tijd goed gezet maar wilde niet helpen. weer vast bij opstarten windows.
daarna opstarten en weer steed sneller vast. tot dat je de comp opstart en hij niks meer doet. behalven de vin het het knipperende lampje.
als ik de batterij weer verwijder en weer enkele min wacht kom ik als ik snel ben tot en met de bios in stellingen.
Wie weet wat het is of kan me helpen bij het oplossen van het probleem!!
Alvast Bedankt:thumb:
specs;
Moederboard spec heb ik nog niet kunnen vinden.
3,06GHzMobile Intel® Pentium® 4 Processor Hyper Threading Technologie
MULTI-Standaard DVD/CD-Brander
Color Display 15"TFT XGA
WIRELESS LAN IEEE-80211g 80211b
nVidia GeForceFX Go 5350 64MB DDR RAM AGP 8x met TV OUT
60GB harddisk Hitachi
Werkgeheugen 512MB (2x256)Samsung DDR RAM PC333 max. 1024 MB Dual Channel Mem
10/100Mbit Fast-Ethernet LAN
Intern 56k modem (V.90)
FireWire IEEE 1394:
Laatst bewerkt: