Probleem: can't create directory

• Onderwerp starter Onderwerp starter M299
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M299

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Dit is het geval:

Ik heb printmaster 17 platinum aangeschaft en geïnstaleerd op mijn eigen PC. Dit instaleren ging vlekkeloos. Na de instalatie en de computer opnieuw te hebben opgestart wilde ik het programma openen vanaf het bureaublad. Toen kreeg ik de melding
"Can't create Directory C:\Documents and settings\morten\local settings\application data\broderbund\software\print\printmaster\17.0"

Verder kon ik niks doen, alleen op oke drukken en dan sluit het programma af.

Ik heb het probleem op de site van Broderbund opgezocht en daar staat dat dat probleem kan voorkomen bij de spaanse Windows en enkele andere talen.
Nu dacht ik natuurlijk dat het aan mijn Nederlandse windows lag dus probeerde ik het op een andere computer hier in huis. Daar werk het programma echterwel, terwijl beide computers vrijwel identiek zijn ingesteld en de nederlandse Windows XP hebben.
Ik heb ook nog geprobeerd de map die op computer 1 niet gemaakt kon worden te kopieren maar dat had geen effect.

iemand suggesties ?

Heeft de gebruiker waarmee je in Windows inlogd wel beheersrechten? Ik neem aan dat daar het probleem ligt.

herozen zei:
Heeft de gebruiker waarmee je in Windows inlogd wel beheersrechten? Ik neem aan dat daar het probleem ligt.

Nee dat is het niet, heb ik al gecontroleerd. ik ben de enige gebruiker van de computer en ook de beheerder. toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan