Probleem comp vliegt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou de bios wel updaten maar heb je daar ook nog een stap voor stap wijze voor? gewoon een vraag . d.m.v. je antw. dan ga ik bios updaten voor zekerheid. ben niet zo super met computers dus gewoon even dubbele check.

Gr. Bram

Dat kan je hier lezen:
http://support.asus.com/technicaldocuments/technicaldocuments_content.aspx?no=546&SLanguage=en-us

Eventueel uitprinten of de site open laten staan op een andere die je in de buurt hebt. (laptop zou ook wel handig wezen in dit geval)

is er ook nog een andere manier dat misschien helpt?

want dat vind ik nog beetje eng:) straks blaas ik m'n net nieuwe processor op :o

is er ook nog een andere manier dat misschien helpt?

want dat vind ik nog beetje eng:) straks blaas ik m'n net nieuwe processor op :o

Nee hoor, dat gebeurt niet.

De nieuwe BIOS-versie werkt alleen maar op jouw moederbord en de bijbehorende handleiding hoort hierbij.

vraag

ja maar ik vat die handleiding maar half :D

kan je even in stapjes neerzetten wat ik moet doen? of neem ik teveel tijd )

Gr. Bram

vraag

heb ze allebei geinstalld maar was alleen maar een klein setupje en een klein asussetupje. niks van bios gezien ofzo?

vraag

nou vlogen het keyboard en muis en beeld in een keer uit
zonder 1 of andere foutmeling of iets..

HELP. ik vind het niet meer leuk :D

heb ze allebei geinstalld maar was alleen maar een klein setupje en een klein asussetupje. niks van bios gezien ofzo?

Draai het programma nog es en plaats wat schermafdrukjes ervan in je volgende bericht.

Ik kan het programma niet draaien want ik heb geen Asus-moederbord.

Heeft een winkel je pc inelkaar gezet of heb je dit zelf gedaan?

vraag

attachment.php

door een winkel

maar kon niet snel genoeg op de prinscreentoets drukke want hij was al klaar ;D

Bijlagen

• asus prog.JPG
    asus prog.JPG
    99,4 KB · Weergaven: 57
'misschien oplossing

ik heb m'n computermaker er over gevraagd en dit zei hij erop:

Hallo,

Deze melding heb ik ook op andere PC’s ineens gezien.

Heeft te maken met een Trojaans paard dat de ronde doet.

Het beste eerst in de veilige modus deze twee bestanden (gegeven in de foutmelding) verwijderen, en dan de gehele harde schijf goed laten scannen op virussen.

Als dit niet afdoende helpt kun je ook hitman pro er een paar keer overheen laten draaien.

Als dit ook niet helpt, blijft de enige remedie windows van scratch helemaal opnieuw installeren.

met vriendelijke groeten,

Rob Kiens Computerparts
www.robkiens.nl

dus dat is wat ik even ga proberen :D

Overigens zijn dat niet de screenshots die ik bedoel. Ik bedoel het programma zelf, niet de setup. Het programma staat als het goed is in je Start-menu. Klik daar het programma aan en maak er een screenshot van.

Om welk virus zou het dan gaan?

Deze toevallig?
http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=2022&name=Trojan.Simpdax

Gebruik je wel een goede virusscanner die zich wel up-to-date houdt?

Had het zelfde probleem

Heeey.

Euhm ik had ongeveer het zelfde probleem kwam er na langetijd pas achter.
Waarschijnlijk is je Geheugenkaart kapoetskie.
Zou Bios zekers updaten en als de temperatuur te warm is en het op de videokaart lkkr brand kan het beeld gaan flikkeren en zwart worden.

[ Start - Uitvoeren - Eventvwr - dan kijken of er wat errors staan ..

Zo ja welke spellen speel je?

Laatst bewerkt:
vraag

ik gebruik avg 7.5

en m'n beeld flikkert niet en er komen geen errors en heb net een nieuw geheugen dus dat lijkt me niet.

over dat virus het is hem niet Muurhond ik heb even gekeken en gescant op trojans op die site en hij geeft aan dat het die niet is. :D
(ps. ik kom uit de buurt van enschede :D)

Laatst bewerkt:
Opgelost!

Mijn probleem is opgelost,

Ik heb windows er helemaal opnieuw opgezet vanaf scratch af aan
en toen bleek dat m'n geheugen ook nog kapot was dus die heb ik ook vervangen en hij loopt weer als een zonnetje

Ik wil Muurhond en de andere leden van dit forum bedanken voor alle hulp

Mvg. Bram Dekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan