heb een oude Akai AM-U55 amplifier waar ik mijn laptop op wil aansluiten. Bij mijn modernere amplifier van Sony lukt het prima op aux poort, maar bij deze amplifier krijg ik er geen geluid uit.
Er zitten achterop de amplifier de volgende poorten:
-main in
-pre out
-tape 1: play
-tape 1: rec
-tape 2: play
-tape 2: rec
-aux
-tuner
-phone
de amplifier gaat aan (er branden lampjes), er komt alleen geluid uit de speakers als ik hem op "main in" aansluit. op geen enkele andere poort krijg ik er geluid uit. probleem is dat als ik hem op "main in" aansluit ik het geluid niet via de amplifier harder of zachter kan zetten.
iemand ideeen waar dit aan kan liggen? of zou de amplifier gewoon aan zijn einde zijn? ik zal ook nog eens proberen er een ander apparaat op aan te sluiten, kijken of dat wel geluid geeft.
vast bedankt.
Er zitten achterop de amplifier de volgende poorten:
-main in
-pre out
-tape 1: play
-tape 1: rec
-tape 2: play
-tape 2: rec
-aux
-tuner
-phone
de amplifier gaat aan (er branden lampjes), er komt alleen geluid uit de speakers als ik hem op "main in" aansluit. op geen enkele andere poort krijg ik er geluid uit. probleem is dat als ik hem op "main in" aansluit ik het geluid niet via de amplifier harder of zachter kan zetten.
iemand ideeen waar dit aan kan liggen? of zou de amplifier gewoon aan zijn einde zijn? ik zal ook nog eens proberen er een ander apparaat op aan te sluiten, kijken of dat wel geluid geeft.
vast bedankt.