Probleem Connectie Wireless

Status
Niet open voor verdere reacties.

sergeee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
1
Goedenavond,

Laat ik maar meteen ter zake komen:

Ik heb pakweg een week geleden mijn oude moederbord vervangen voor 'n nieuwe Asus P5KPL-AM IN/GB/SI. Voordat ik m'n moederbord verving had ik al wireless internet.
Ik heb n Belkin router en 'n Belkin Wireless G Desktop Card in m'n pc voor ontvangst. Omdat ik nogal traag internet had, probeerde ik de drivers voor m'n Desktop Card te installeren (naam driver: f5d7001_1212). Toen ik de drivers wilde installeren vond m'n pc de volgende hardware:

Dell TrueMobile 1300 WLAN mini-pci card.
Nadat ik de setup van mijn Belkin Driver had afgerond, kon ik deze hardware installeren. In de installatie vroeg de hardware mij voor een missend bestand genaamd "BCMWL5.SYS". Na enige tijd gezocht te hebben, heb ik dit systeembestand gevonden en met de wizard naar het betreffende bestand gebladerd. Toen de setup afgerond werd kreeg ik de volgende melding: "Dit apparaat start niet (code 10)."

Hierna had ik geen internet meer. Ik heb mijn systeem hersteld, had weer hetzelfde trage internet en opnieuw installeren van de Belkin Driver werd uiteindelijk hetzelfde verhaal als hierboven.
Toen ben ik op zoek gegaan naar de driver voor "Dell TrueMobile 1300 WLAN mini-pci Card", geinstalleerd en werkt prima, maar nog steeds heb ik traag internet. Het mooiste is nog, dat m'n ontvangst "Uitstekend" is!

Router verplaatst, Desktop Card in 'n andere poort gedaan op m'n moederbord, nogsteeds traag internet. M'n laptop staat naast m'n pc en hierop is het internet gewoon razendsnel.

Iemand een idee? Als er informatie mist, gwn ff vragen, heb namelijk al alles geprobeerd :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan