Probleem distributielijst en contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lusinkm

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Ik ben bezig met het maken van distributielijsten op mijn werk en ik loop tegen de volgende problemen aan.

In Contactpersonen heb ik de namen als volgd staan.

vb. Lusink, M.

Dit staat zo ingevuld bij

Weergeven als;
Volledige naam;
Opslaan als;

Zo heb ik alle namen in contactpersonen staan. Als ik nu een nieuwe distributielijst ga maken, en leden wil gaan selecteren, dan staat de ene naam wel met de achternaam als eerste, maar bij een andere naam staan de voorletters weer als eerste. Dit snap ik niet echt, want ik had toch echt de achternamen als eerste staan. En hoe kan het dat de ene naam nu wel goed staat en de andere niet.

Ik ben nu dus aan het uitzoeken hoe dit kan. Ik heb gezien dat er twee Office versies op de PC zijn geinstalleers nl Office 2003 basic en Office XP. Dus ook 2 outlooks, en ik vermoedt dat er iets fout is gegaan met het importeren van de contactpersonen.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?? Ik weet het niet echt meer.
Alvast bedankt voor evt. reacties.

Groet Mark

Hoi,

Ja, dat kan maar zo .....
Als je als 'standaard' hebt ingesteld dat de standaardvolgorde voor 'Opslaan als' Achternaam; Voornaam moet zijn, dan nóg kan je dat per record apart anders regelen. (zie bijlage)

Er zit niets anders op, dan de lijst door te lopen en dit per contactpersoon alsnog te wijzigen.

Bijlagen

• Opslaan Als.JPG
    Opslaan Als.JPG
    17,9 KB · Weergaven: 63
Teun, bedankt voor je reactie.
De screenshot die je hebr gegeven kan ik echter niet terugvinden in mijn programma.
Ik heb MS office outlook 2003 -onderdeel van MS office basic edition 2003.(had ik beter bij mijn vraag kunnen vermelden). Als je screenshot wel bij dat programma hoort, kan je mij dan laten weten waar ik dit kan vinden.

Ik heb ook gezien dat Outlook aan een MS exchange server is gekoppeld. Zou dat ook problemen kunnen geven met de namen?

Mischien wat domme vragen, maar ik werk nog niet zolang met outlook.:o

grt Mark

Of was de screen die je geplaatst hebt van een distributielijst?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan