Probleem div. software

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymonB

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Goedenavond allemaal,

Ik zit met een probleem. Gister ben ik bezig geweest met mn computer en naar mijn id niets fout gedaan. Nu loopt mn computer sinds die tijd niet meer zo lekker dus ik wilde systeemherstel doen, maar dat wil dus niet. Als ik systeemherstel aanklik, gebeurt er helemaal niets. Misschien 2 sec. zandloper maar dan houdt het op. Ook in de veilige modus heb ik het zelfde probleem.
Heeft er iemand hier een oplossing voor? Ik zit er nou niet bepaald op te wachten om mn computer compleet te formateren want er staat van alles op wat ik niet kwijt wil.

Als je wat weet, dan hoor ik het graag.

M.v.g.

Raymon16v

Plaats de win xp cd en ga naar start uitvoeren en type sfc /scannow (let op de spatie) en klik op ok.

Daar ben ik nu mee bezig, maar de eerste paar minuten ging het best aardig, maar daarna heb ik het gevoel dat mn comp. niet verder gaat. Lijkt dit maar zo en hoort dit of doe ik iets fout?

M.v.g.

RaymonB

Windows bestandsbeveiliging loopt nogsteeds, maar loopt vreselijk traag. De balk loopt nu in ieder geval wel een beetje verder.

RaymonB

Bestandsbeveiliging is inmiddels afgerond en computer loopt weer beter, maar Systeemherstel via bureauaccesoires wordt nog steeds niet geopend als ik dat wil? Enig id wat nu?

M.v.g.

RaymonB

Probeer het eens met de bijlage.
Haal wel .txt weg zodat het weer eindigt op .reg
Als dit niets wijzigt kun je beter even je systeem scannen op trojans (Ewido met Google zoeken) en bij Trendmicro (Google) op virussen laten scannen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik iets fout gedaan. Hij opende de regel automatisch en het enige wat ik te zien krijg is een vage text in kladblok??? Verder het ik bijde scans geprobeerd, maar bijde doen het niet. Geven aan daat er een verkeerde instelling is??? Maarje welke? Norton heb ik ook geprobeerd, maar hetzelfde verhaal daar. Verder nog enig id wat ik er aan kan doen?

RaymonB

Oh sorry. Je moet er op rechtsklikken en dan vraagt Windows: toevoegen aan register? Zeg je ja.
Als beide scans het niet doen denk ik ook niet dat die registertweak helpt.
Heb je Ewido ook gescand in de veilige modus?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan