Probleem Docx openmaken met Jarte of Polyedit_Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

psalm133

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Hallo HelpmijForummers,

Aangezien mijn Microsoft Word programma Word documenten zo langzaam opent als dikke stroop besloot ik naar alternatieven te zoeken.
AbiWord werkt prima maar laat een onnodige lege ruimte boven het begin van iedere pagina zien dus ging ik op zoek naar andere programma's.
Jarte en Polyedit_Lite zijn lekker snel en leken dus goede kandidaten; vooral Polyedit_Lite beviel me qua interface.
Het probleem is echter dat ondanks de installatie van het Microsoft Office Compatibility Pack beide programma's het vertikken om Docx documenten te openen....
Op mijn computer is Microsoft Windows XP Home Edition 2002 Service Pack 3 geïnstalleerd
Wie weet raad>
Bvd.

Niet dat ik je kan helpen (ik heb beide pakketten niet), maar Microsoft Office Compatibility Pack is voor gebruik in oudere versies van Word. Het lijkt me dus niet dat de installatie van het Compatibility Pack ook maar enige (positieve) heeft op die 2 pakketten die je als alternatief voor Word wilt gebruiken.

Programma dat in ieder geval met .docx bestanden overweg kan is Open Office.

Succes,

Tijs.

Hmmm...., het vreemde is echter dat zowel Jarte als Polyedit_Lite refereren naar het Microsoft Office Compatibility Pack. Als je rechtsklikt op het Docx bestand en je kiest dan voor 'Bestand openenen' en je kiest daarna voor Polyedit_Lite word je zelfs doorgeleid naar de downloadpagina van het Microsoft Office Compatibility Pack.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan