Probleem doorsturen aan contactpersonen

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo,
Wanneer ik een ontvangen mail wil doorsturen aan 1 of meerdere contactpersonen gebeurt het volgende :
Het venster met contactpersonen opent zich doch wanneer ik iemand kies verschijnt er een blanco venster en daarin draait een soort cursor steeds maar rond. Dit duurt en blijft maar duren.
Wanneer ik een contactpersoon wil selecteren uit de lijst dan verschijnt er een dubbel beeld met de lijst van contactpersonen en is het niet mogelijk om iemand te kiezen.

Heeft er iemand enig idee om dit op te lossen ?
Alvast bedankt voor het lezen.

Hallo JPG. Dat klinkt niet goed, blanco, draaiend, dubbel beeld, scan je computer eerst eens grondig. :(

Hallo manamana,

Bedankt voor je snelle reactie.
Heb een scan uitgevoerd maar deze bracht geen oplossing voor dit verschijnsel.

Bij het doorsturen van een bericht naar 1 persoon - waarbij ik dus zelf het email-adres ingeef - werkt alles prima.
Doch wanneer ik een persoon uit de lijst van 'contactpersonen' wil kiezen treedt het verschijnsel op.

Het wit scherm in een klein venster ter grootte van het venster waar de contactpersonen in verschijnen, en waar ofwel de namen van de contactpersonen in verschijnen doch bij het kiezen van iemand verschuift alles omhoog of omlaag volgens het verplaatsen van de muis en komen de gegevens binnen dit venster dubbel over elkaar - dus tweemaal de namen van de contactpersonen over elkaar heen,
ofwel bij het aanklikken van iemand van de contactpersonen verdwijnen alle namen en blijft dit venster wit met alleen een ronddraaiende crusor.

Mvg

Probeer outlook te herstellen bij programma's en onderdelen. Welke outlook heb je trouwens. Ben je onlangs overgegaan naar windows 10 of zo.

Hallo,
Herstellen lukt niet helemaal. Het herstel stop en geeft aan dat er een fout is.
Het betreft een office versie van 2007.
Ik gebruik momenteel nog Windows 7.

Misschien best een recentere versie van office erop zetten.

Mvg

Welke fout is het als het kan hoorde ik het graag. Legale versie toch. Kijk of je office updates hebt. Ik denk dat het misschien kan oplossen.

Heb je de originele CD van office 2007. Verwijder dan eerst Office dan en installeer deze opnieuw. Zo is het ook niks.

En nee je hoeft geen nieuwe te kopen.

Laatst bewerkt:
Na op herstellen te hebben geklikt verschijnt er een nieuw venster met de melding :
Configuratie van Microsoft Office 2007 is niet voltooid.
Gevolgd door Sluiten

Echte updates zie ik tussen de programma's niet staan.

Een latere versie van office is niet echt een probleem want mijn dochter heeft deze.

Mvg

OK Bedankt ga ik morgen zeker eens proberen
Ik laat nog iets weten

Mvg

Oke. Mocht het onverhoopt niet lukken. Dan moet je, als je de office van je dochter gebruikt, eerst je oude office helemaal eraf gooien, de-installeren.

Anders krijg je mogelijk conflicten. Ik hoor graag van je. Groet en tot later. :)

Hallo,
Het probleem blijft ...
Ik ben hier de hele voormiddag bezig geweest met
-eerst Easyfix uit te voeren
- nadien office volledig te verwijderen en een nieuwe versie te installeren
- ccleaner uit te voeren
Alles zonder resultaat.

Nu heb ik ondertussen ook vastgesteld -en dat is mijn fout dan - dat het eigenlijk niet de zuivere Outlook betreft maar wel Outlook Mail. Het is het programma dat automatisch wordt opgestart door naar de site van hotmail te gaan.

Mvg

Hallo,
Ben iets wijzer geworden.
Ik ben nu op een andere pc naar mijn email via hotmail gegaan en daar getracht om een bericht naar meerdere personen te versturen maar ook hier hetzelfde probleem.
Het ligt dus niet aan de computer of enige instelling maar blijkbaar bij Oulook Mail zelf.

Bedankt voor je reactie.

Dan kom ik in mijn email-programma maar het doorsturen lukt niet.
Zelfde probleem.
Bij het willen aanduiden van een van de contactpersonen begint het pijltje ( cursor) te knipperen.

Ik denk toch dat je besmet bent, malware/virus o.i.d. Als het na een nieuwe installatie van office is is dat niet goed.

Probeer MBAM free versie, download en dan download free version. Vink uit wat je niet nodig hebt anders download je rommel mee.

Laat MBAM erover lopen. Kan even duren. :confused:

Hallo Manamana,
Ik heb MBAM gedownload en laten uitvoeren.
Na zo'n 500 gedetecteerde items gevonden en verwijderd te hebben, blijft echter het probleem met de contactpersonen bestaan.

Ik begin eraan te denken om dan toch maar een ander email-programma te gaan gebruiken.

Ik wil je langs deze weg nogmaals bedanken voor je raadgevingen en bereidwilligheid.

Mvg.

500 oeps dan was het goed mis. Zwaar dus. Gebruik outlook.com.

Laatst bewerkt:
Oh ja, vergat ik nog te zeggen. Bij bericht van # 13. Die link als je er op klikt kun je jezelf registreren als je dat wilt natuurlijk. Ik gebruik zelf ook Gmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan