Probleem draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

yumechanxx

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2011
Hallo,

Ik heb al best lang een probleem met mijn draadloos internet op mijn laptop en ik besloot
dit forum raad te plegen. Ik heb een emachines laptop, om precies te zijn:

het merk: emachines
soort: E725
probleem: het ''internetlampje'' (naast de start-knop) brand niet

Kan iemand mij helpen? het zou heel fijn zijn zo ja. :(

Ik neem aan dat u de hardware-matige knop om het wlan aan/uit te zetten ingedrukt heeft?
Als dat zo is kijk dan eens in Apparaatbeheer of het wlan wel geinstalleerd is en dat er geen rood kruisje of zo bij de WLAN staat.

Hoi,
welkom op Helpmij
wat bedoel je precies? Heb je geen draadloze verbinding? Ga eens naar apparaatbeheer (windowstoets + pause/breaktoets) en kijk eens bij je netwerkadapter wat je daar ziet, klik rechts>eigenschappen en kijk welke foutcode dat daar evt. staat als het apparaat uitgeschakeld is.

Ik neem aan dat u de hardware-matige knop om het wlan aan/uit te zetten ingedrukt heeft?
Als dat zo is kijk dan eens in Apparaatbeheer of het wlan wel geinstalleerd is en dat er geen rood kruisje of zo bij de WLAN staat.

:eek: wlan staat er niet eens bij <:| hoe moet ik dat installeren? Ik heb win7

Hoi,
welkom op Helpmij
wat bedoel je precies? Heb je geen draadloze verbinding? Ga eens naar apparaatbeheer (windowstoets + pause/breaktoets) en kijk eens bij je netwerkadapter wat je daar ziet, klik rechts>eigenschappen en kijk welke foutcode dat daar evt. staat als het apparaat uitgeschakeld is.

Het enige wat er staat is;

Netwerkadapters

verder niks. Bedankt trouwens! En wat een snelle antwoorden top hoor! :thumb:
Nou terug naar het probleem: hoe moet ik dat oplossen? Het is namelijk erg vervelend.

alvast bedankt:thumb:

Driver gedownload, wat nu?

Dus ik heb die driver gedownload :thumb:
Thankyou!! Ik heb weer draadloos internet :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan