probleem draadloos scannen Lexmark X4550

Status
Niet open voor verdere reacties.

jothpr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Ha luitjes
ik sinds kort eenWI-FI Lexmark X4550 aangeschaft en ook draadloos aangesloten het werkt perfect ook het scannen via de printer zelf maar wil ik via een photobewerkings programma b.v photoshop o.d. dan krijg ik de melding install TWAIN_32.DLL in windows
)echter staat deze DLL er nog steeds in want mijn vorige printer HP heeft ook altijd op deze DLL gewerkt) deze driver opnieuw geinstalleerd maar geen succes, bij Lexmark geven ze windows de schuld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd :evil:
Wie O wie kan mij een helpen dit probleem op te lossen.

Bedankt alvast.

jothpr

X4550 scan problemen

Hallo, ik heb sinds eind december de X4550 aangeschaft . De printfunctie werkt prima op zowel mijn laptop als desktop doch ik kan niet scannen krijg telkens de melding "kan toepassingslijst niet ophalen. Bij jou werkt de scanner wel ..... doe ik iets verkeerd. Helaas kan ik je dus niet met jouw probleem helpen. Bij voorbaat bedankt

Probleem is gedeeltelijk opgelost heb de firewall settings van mijn router aangepast, geen problemen meer met mijn PC windows XP , doch nog steeds met mijn laptop windows Vista

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb sinds eind december de X4550 aangeschaft . De printfunctie werkt prima op zowel mijn laptop als desktop doch ik kan niet scannen krijg telkens de melding "kan toepassingslijst niet ophalen. Bij jou werkt de scanner wel ..... doe ik iets verkeerd. Helaas kan ik je dus niet met jouw probleem helpen. Bij voorbaat bedankt

Probleem is gedeeltelijk opgelost heb de firewall settings van mijn router aangepast, geen problemen meer met mijn PC windows XP , doch nog steeds met mijn laptop windows Vista

Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je mij vertellen welke settings je in de router hebt aangepast?

Avé,

Bignose.

Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je mij vertellen welke settings je in de router hebt aangepast?

Avé,

Bignose.
Ik heb de fabrikant van mijn router gemaild- Dynalink - DKT 410- die heeft mij instrukties doorgegeven. De instellingen zijn afhankelijk van het merk en type.
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan