probleem drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

testo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
hallo heb een stuur van guillemot race force feedback
maar vind de juiste drivers er niet voor heb het aangesloten aan een com poort maar het spel marcheert nie hoe krijg het in gang heb al op drivers hq gezocht maar vind de juiste driver niet werk met windows xp

Geplaatst door testo
hallo heb een stuur van guillemot race force feedback
maar vind de juiste drivers er niet voor heb het aangesloten aan een com poort maar het spel marcheert nie hoe krijg het in gang heb al op drivers hq gezocht maar vind de juiste driver niet werk met windows xp

Zoek eens bij google. Typ dan bv. in Guillemot race force feedback drivers winxp

gaat nie

heb da gedaan maar die drivers gaan niet plus die site die je dan nodig hebt is in het frans sorry en ik heb een andere versie (2.0)en daar staat de (2.36)nu zit ik hier met mijn stuur heb er zelfs de orginele cd bij en die gaat al niet want normaal zou hij er automatisch bij spelbesturing moeten staan na het installeren en dat doet hij niet en de meestre drivers die je vind zijn meestal voor usb

Re: gaat nie

Geplaatst door testo
heb da gedaan maar die drivers gaan niet plus die site die je dan nodig hebt is in het frans sorry en ik heb een andere versie (2.0)en daar staat de (2.36)nu zit ik hier met mijn stuur heb er zelfs de orginele cd bij en die gaat al niet want normaal zou hij er automatisch bij spelbesturing moeten staan na het installeren en dat doet hij niet en de meestre drivers die je vind zijn meestal voor usb

Het kan ook zijn dat hij het niet installeert vanwege dat je gameport niet goed is geinstalleerd. zit je gameport op je geluidskaart ? zoja installeer je geluidskaart drivers even opnieuw dan wordt je gameport ook gelijk geinstalleerd en misschien dat daarna je stuur wel goed werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan