Hallo allemaal,
ik zal mij eerst even voorstellen.
Ik ben Dale ben 32 jaar en heb vriendin en 2 kinderen.
Ik woon in Westfriesland. Verder zal ik later mijn profiel bijwerken voor meer informatie.
Nu mijn probleem.
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe philips full hd televisie gekocht.
Daarnaast digitale tv aangeschaft in combinatie met Harman Kardon AVR en cd speler.
Ook een cisco Interactieve HD ontvanger aangeschaft met 160gb geheugen voor opneem mogelijkheden.Dit alles aangesloten met hdmi kabels(voor dvd en voor tv)
Alles werkt goed behalve dat als ik nu een dvd ga afspelen ik opeens zwarte strepen in de ondertiteling krijg.Ik heb wel de maximale resolutie ingesteld,1080x1920.
Ook krijg ik opeens elke keer een "tik" uit de satelliet speakers als ik door het menu van de dvd blader en ergens op een keuze druk...
Met scart kabels had ik dit nog niet.....
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik baal er wel een beetje van!
Als ik meer specs moet geven dan hoor ik het wel...
M.v.g,
Dale
ik zal mij eerst even voorstellen.
Ik ben Dale ben 32 jaar en heb vriendin en 2 kinderen.
Ik woon in Westfriesland. Verder zal ik later mijn profiel bijwerken voor meer informatie.
Nu mijn probleem.
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe philips full hd televisie gekocht.
Daarnaast digitale tv aangeschaft in combinatie met Harman Kardon AVR en cd speler.
Ook een cisco Interactieve HD ontvanger aangeschaft met 160gb geheugen voor opneem mogelijkheden.Dit alles aangesloten met hdmi kabels(voor dvd en voor tv)
Alles werkt goed behalve dat als ik nu een dvd ga afspelen ik opeens zwarte strepen in de ondertiteling krijg.Ik heb wel de maximale resolutie ingesteld,1080x1920.
Ook krijg ik opeens elke keer een "tik" uit de satelliet speakers als ik door het menu van de dvd blader en ergens op een keuze druk...
Met scart kabels had ik dit nog niet.....
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik baal er wel een beetje van!
Als ik meer specs moet geven dan hoor ik het wel...
M.v.g,
Dale