Probleem Formulier Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

lasvecas

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hallo,

Ik ben voor mijn stage een vragenlijst aan het maken, via de formulier functie. Deze wil ik voorleggen maar er zit een fout (instelling) in. Heb tekstvlakken gebruikt waar het antwoord kan worden ingevuld. Wanneer je de lijst gaat invullen (als Word document) en een antwoord geeft, bijv. 8 dan moet je dit twee keer doen. De eerste keer komt er niets te staan en pas bij de tweede keer drukken kom het getal er te staan.
Dit is natuurlijk bij een vragenlijst van 50 vragen erg lastig, alles twee keer intoetsen, met als gevolg dat veel mensen hem links laten liggen.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat ik jullie hulp vraag. Weet iemand waar het probleem ligt en wat ik er aan kan doen.

Bedankt :thumb:

Cas

Laatst bewerkt:
Zou je het bestand kunnen bijvoegen...

Misschien dat ik zo tot een oplossing kan komen.
Kan me niet 123 iets voor de geest halen wat het zou kunnen zijn

Ik heb een stuk uit het formulier geknipt en als bijlage toegevoegd. Volgens mij heeft hij het probleem nu niet. Zou het kunnen dat het andere bestand groter is en vandaar dit probleem veroorzaakt?

Je kunt iig even naar het document kijken en mss zie je waar het aan ligt.

Bedankt :thumb:

Cas

Bijlagen

wat mij opvalt is dat als ik wat in de Tekstbox wil zetten dat de tekstbox dan opschuift en de tekst gewoon in word zet..

En als ik er nu iets typ dan verschijnt het meteen ja hehe.

Ik probeer nu zelf een beetje te vogelen om te kijken wat het kan zijn.

Ik kan niet direcnt het probleem vinden zo.
Heb wel het antwoord blok veranderd.

misschien is dat ook een optie wat je kan gebruiken.

Bijlagen

Jammer, in ieder geval bedankt!!! :thumb:

Ik ga kijken of jou optie geschikt is in mijn vragenlijst.

Dag Cas,

Wat jij gebruikt zijn besturingselementen. Zie de bijlage om formulieren te maken.

Gegroet,

Axel.

Ik had het zelf ook al gezien, maar toch bedankt voor de tip! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan