probleem Freecom Network Drive XS aansluiten op Icidu Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramsel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
heb wat moeite met mijn Freecom Network Drive XS 2TB harde schijf aan te sluiten op mijn Icidu Router NI707502.

harde schijf is ntfs geformateerd en ik steek hem met kabel in router. ik kan met wireless verbinding het meegeleverde software FNSA (Freecom Network Storage Assistant) opstarten en hij herkend de HDD. in dit programma weet ik niet precies of en wat ik moet aanpassen. ook in setup router weet ik niet of en wat ik moet veranderen.

ik wil namelijk dat als ik explorer open ik de externe netwerk harde schijf als schijf te zien krijg net als C: D: etc. en dat ik er files af kan halen, opzetten, naam wijzigen.

verder heb ik een xbox360, deze vind de ext hdd ook maar vind er verder geen media op terwijl er avi, jpg, mp3 etc op staat.

in itunes word de ext hdd ook herkend maar wordt over port 3689 gesproken en dat de "shared library not responding".

de manual van freecom is weinig behulpzaam dus hoopte ik dat hier iemand me een beetje in de goede richting kan wijzen. wat zijn de instellingen in router en/of ext hdd die ik moet aanpassen om hem van afstand te kunnen bedienen??

ik draai windows xp. vast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan