Probleem Games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan dus ook gewoon dat die minder kracht presteerd en niet goed zal draaien dan ?

want met mijn vorige voeding van

kim-power Atx 400wat voeding had ik dit niet tot zover ik weet missschien betere kwaliteit

Laatst bewerkt:
ik denk dat we alle opties hebben doorgenomen
drivers,schoone installatie schoone pc etc etc etc

ik kan verder ook zo 1 2 3 niet meeer bedenken.

je systeem voldoet ruim aan de eisen van de game en als je alles op low zet heb je er nog last van.

zou niet hoeven toch??

nee zeker niet ik kom ruim toe
ik heb nu vista geinstaleert en ga nu eens testen
anders ga ik eens proberen andere 400wat voeding van beter merk proberen ik laat het je weten

bedankt

Als het je voeding zou zijn zou ik niet langer meer wachten deze te vervangen. Mijn allereerste pc had dezelfde kuren en was ook gebouwd in een goedkope kast incl. voeding. Ik heb toen ook een hele tijd liggen zoeken wat het probleem was tot ie op een keer niets meer deed. PC binnen gedaan -> voeding stuk (te zwak) + 1 harde schijf gecrasht en videokaart gemolesteerd :(. Dit mag je dus verwachten met goedkope voedingen, sind dien nooit meer bespaard op deze dingen.

ok dan kan ik best maar een zwaardere voeding gaan halen had je dit probleem dan ook met die vetraagde frames enzo in games

ok dan kan ik best maar een zwaardere voeding gaan halen had je dit probleem dan ook met die vetraagde frames enzo in games

Games draaide niet zoals het moest, pc die voortdurend crasht. Het grote nadeel bij goedkope voedingen is dat het voltage op de lijnen bijna nooit constant zijn (pieken) en dat molesteerd juist je andere hardware. Ook haalt een goedkope voeding het aantal watt wat op de voeding staat bijna nooit. De opmerking van frankwannet dat je met een goede voeding van 400 watt dus dikwijls veel beter af bent dan met een goedkope van 500 watt is dus helemaal terecht.

valt deze dan me

Voeding Huntkey ATX 500W Big Fan Black

45€ dat is de 2de duurste anders is het al direkt

Voeding YESICO 560W SILENTCOOL W/MODULAR CABLE RETAIL

135€

De videokaart kan ook al (half)kapot zijn doordat hij doorbrand. Ik zou zeker kijken of de video kaart niet kapot is.

Mijn advies over welke voeding je moet kopen is:
Ga naar een vertrouwde computer winkel. Neem je computer mee. En vraag aan die mensen wat je het beste kan kopen.

Laatst bewerkt:
valt deze dan me

Voeding Huntkey ATX 500W Big Fan Black

45€ dat is de 2de duurste anders is het al direkt

Voeding YESICO 560W SILENTCOOL W/MODULAR CABLE RETAIL

135€

Huntkey hoort bij de A-merken dus dat zit wel goed. Heb nu trouwens zelf een Huntkey :thumb:

video kaart is zeker niet kapot hoor is pas een nieuwe en ziet er tip top in orde uit doorbranden gaat die niet doen want heeft maar 350 wat minimum nodig doorbranden zkr niet

aleen kan ik met games niet goed spele,

ok ik zal een 500wat voeding proberen en hopelijk is dit probleem opgelost dan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan