destermartjin
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2008
- Berichten
- 15
Hallo,
Zoals enige van jullie weten heb ik vorige week een mini laptop aangeschaft.
Nu had ik al na 1 dag als de laptop langer niet aanstond hij niet opstarten. Ik startte hem op, ging aan, maar kreeg zwart beeld. Als ik na 5x opnieuw opstart, gaat hij wel verder. Als ik dan moet inloggen, lukt dit ook niet. Dan moet ik eerst de laptop dichtklappen, en als ik dan na 1 min. de laptop weer openklap, kan ik dan eindelijk aan de slag.
Nu ging ik vandaag (1 week na aankoop). Ik heb overigens geen extra garantie (waterschade, zowat alle schade, maar dit is extra) Dat van mij is standaard garantie.
Ik natuurlijk het probleem voorgelegd....Krijg ik te horen dat als ik mijn laptop laat opsturen minimaal 50 euro moet betalen als het software matig is. Nou, ik heb dus nog een aantal dingen verteld, maar ook gezegd dat ik morgen terug kom.
Nou ging ik de winkel uit, en zijn nog een aantal dingen die me te binnen schieten.
-Alles is buiten mijn schuld. (ja, had misschien meteen terug moeten gaan, maar dacht dat t eenmailig was en had de mogelijkheid niet)
-Wat houd het begrip garantie nog in?
Ik ben dan ook echt niet van plan te gaan betalen wat helemaal mijn fout niet is.
Weten jullie iets waardoor je dit technisch probleem kunt oplossen? En kan ik niet gewoon beroep doen op mijn garantie?
Zoals enige van jullie weten heb ik vorige week een mini laptop aangeschaft.
Nu had ik al na 1 dag als de laptop langer niet aanstond hij niet opstarten. Ik startte hem op, ging aan, maar kreeg zwart beeld. Als ik na 5x opnieuw opstart, gaat hij wel verder. Als ik dan moet inloggen, lukt dit ook niet. Dan moet ik eerst de laptop dichtklappen, en als ik dan na 1 min. de laptop weer openklap, kan ik dan eindelijk aan de slag.
Nu ging ik vandaag (1 week na aankoop). Ik heb overigens geen extra garantie (waterschade, zowat alle schade, maar dit is extra) Dat van mij is standaard garantie.
Ik natuurlijk het probleem voorgelegd....Krijg ik te horen dat als ik mijn laptop laat opsturen minimaal 50 euro moet betalen als het software matig is. Nou, ik heb dus nog een aantal dingen verteld, maar ook gezegd dat ik morgen terug kom.
Nou ging ik de winkel uit, en zijn nog een aantal dingen die me te binnen schieten.
-Alles is buiten mijn schuld. (ja, had misschien meteen terug moeten gaan, maar dacht dat t eenmailig was en had de mogelijkheid niet)
-Wat houd het begrip garantie nog in?
Ik ben dan ook echt niet van plan te gaan betalen wat helemaal mijn fout niet is.
Weten jullie iets waardoor je dit technisch probleem kunt oplossen? En kan ik niet gewoon beroep doen op mijn garantie?