Probleem! Geef een administratorwachtwoord in

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
hallo,

ik heb pas een nieuwe netbook gekocht met windows 7 starter erop.
Nu, als ik een instelling wil wijzigen, bv. de tijd of ouderlijk toezicht, krijg ik de volgende boodschap: 'wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan te brengen?', wat lager: 'geef een administratorwachtwoord in en klik vervolgens op ja om door te gaan.' Het probleem is: ik kan nergens een wachtwoord ingeven, ik heb trouwens ookgeen wachtwoord, en die 'ja' om door te gaan is niet aanklikbaar (lichtgrijs) - enkel de neen. Voor zover ik begrepen heb is mijn account geen admin account. Ik heb ook de formule reeds uitgeprobeerd om via opdrachtprompt en 'uitvoeren als administrator' aan te klikken, maar dan moet ik opnieuw een wachtwoord ingeven, hetgene ik niet heb zoals ik reeds beschreven heb. Ik heb enkel een wachtwoord voor mijn gebruikersaccount.

Iemand hulp?
Danku!

Gewoonlijks wordt je bij de installatie van Windows gevraagt een administratorwachtwoord aan te geven. Hoe heb je trouwens je gebruikers account aangemaakt? Ervoor was toch zeker ook een wachtwoord nodig? Je kan nu of opnieuw Windows installeeren of ergens een hackprogramma zoeken wat je wachtwoord naar voren kan halen. Succes ermee:thumb:

Toen ik de pc voor het eerst opstartte moest die geconfigureerd worden. Ik moest enkele schermen doorlopen en een gebruikersnaam ingeven. Dat is nu de naam die verschijnt wanneer ik de pc opstart uiteraard. Ik heb nergens een wachtwoord ingegeven, het probleem is dat ik mijzelf als administrator ben vergeten aanvinken tijdens de configuratie van de pc. Ik denk dat dit komt omdat ik op een bepaald moment tijdens de configuratie per ongeluk twee maal na elkaar op enter heb geduwd en zo een scherm ben overgeslagen...

je moet bij gebruikersaccounts wel ff instellen dat jij een admin
bent want ander moet je alles op admin instellen en geloof me dat is...
@$!3* lukt het niet ga je gwn ff terug naar de winkel en vraag je hoe dat zit :thumb:

@AsusUser,

Dan zul je wel met een Admin account dat moeten instellen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan