Probleem Grand Theft Auto IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Voorhorst

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Hallo,

Soms, of beter gezegd heel vaak krijg ik na enige tijd gespeeld te hebben de melding: Grand Theft Auto IV werkt niet meer..
Krijg dan eerst zwart beeld, en vervolgens komt die melding in beeld, en kapt het hele spel d'r mee.
Maar, als ik dan Internet Explorer op wil starten, krijg ik hier ook een melding voor, namelijk: Internet Explorer werkt niet meer.
Is niet met alle website's het geval, want Helpmij.nl start ie wel op zonder melding, maar Youtube wil dan weer niet..
Wilde net MSN ook opstarten, maar ook voor dit programma kreeg ik een melding..

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Krijg de meldingen voor Internet Explorer en MSN alleen nadat ik Grand Theft Auto IV gespeeld heb..
Spel is gewoon origineel, gekocht bij de Game Mania in Zwolle. Al een aantal keer opnieuw geïnstalleerd, maar die melding blijft komen..

Iemand hier een oplossing voor? Heb het spel niet voor de lol gekocht.. Wil 'm ook kunnen spelen natuurlijk.

Dankjewel !!!!

Groeten,
Marcel Voorhorst

Laatst bewerkt:
Al gescand op virussen en maleware?
Drivers en Windows up-to-date?

Ja, heb al wel gescand op virussen en maleware, maar niets gevonden. En drivers en Windows zijn ook up-to-date.

Heb je de nieuwste versies van .NET Framework?

Het is aannemelijk dat het werkgeheugen van je pc niet afdoende is. Naarmate je verder komt in het spel moet meer data opgeslagen worden en zal ie steeds sneller vastlopen. Wat je kan proberen is het spel op een lagere kwaliteit spelen en opties als ingame auto-saves uitschakelen.

Verder:
Op de website van rockstargames worden diverse patches aangeboden voor veelvoorkomende problemen, hier zou je naar kunnen kijken.
Ook raad ik aan om de besturingssoftware van je grafische kaart zo nu en dan te updaten.

Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan