probleem harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

ckr015

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hallo,

Als ik van mijn pc naar mijn harde schijf een .wmv bestand wil overzetten krijg ik een probleem dat het mislukt is. Ik heb het meerdere malen geprobeerd en er komt elke keer een melding dat het door netwerkproblemen of door computerhardware
het is een NTFS schijf.

j11s2c.jpg

Laatst bewerkt:
Wat voor schijf is dat (SATA of PATA) en welke Windowsversie gebruik je?

probleem

het is een externe hard disk (usb) en die van mijn pc is waarschijnlijk pata maar ik weet niet zeker en ik gebruik windows xp.

Hij ontdekt dat mijn service pack nieuwer is dan de update.

Dan is dat het niet, de MFT is de locatie waar de bestandsinformatie wordt weggeschreven, het kan zijn dat deze tabel corrupt is of dat zelfs de schijf niet in orde is. Klik in 'deze computer' met de rechtermuis op de desbetreffende schijf en kies 'eigenschappen' bij tools controleer je de schijf op fouten. Kijken wat dat doet.

het werkt correct anders ga ik even langs de winkel voor ganrantie dankjewel voor je hulp.

Ben je aan het lezen en schrijven tegelijkertijd op de HDD... dan zou het kunnen gebeuren... het geeft over het algemeen aan dat de HDD niet helemaal lekker meer is...

Mocht het zo zijn dat er 2usb sloten gevraagd worden van de kabel en je er maar 1 gebruikt kan dit ook het probleem veroorzaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan