Probleem hardware instaleren via usb poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wurth

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Berichten
55
geen toestenbord en muis via usb poorten kan niks meer

Goede Dag
Ik heb een Dell dimension 9150 met windows xp home edite sp2.
Nu heb ik het volgende probleem als ik bijvoorbeeld een muis wil instaleren op mijn comp de logitec mx 518 dan vind hij hem niet op een aantal usb poorten. op andere usb poorten krijg ik nieuwe hardware gevond met wizard instaleren en als ik dat doet zegt hij op het eind deze hardware kan niet worden geinstaleerd. Op 1 usb poort krijg ik zelf een blauw scherm met een fysieke geheugen dump daar staat bij driver_irql_not_less_or_bqual. al deze usb poorten zitten gewoon achter in mijn comp en er zit geen hup tussen. Dus is er een mogelijkheid om usb poorten te resetten op weer aan windows te kopelen zodat hij de hardware op de usb poorten weer vind?
Want als ik de muis in een andere comp stop met windows xp dat vind hij hem zo en kan ik er mee werken. Wie wil mijn helpen want een comp zondere muis is wel lastig ik heb geen ps2 dus daar kan ik geen muis op zetten. Dit is het zelfde met het toetsenbord
Alvast bedankt voor het antwoord
 
Laatst bewerkt:
Er zijn verloopstekkertjes te koop waarmee je een usb-muis op een PS2 poort kunt aansluiten. Zat er bij de muis een installatie CD? Zijn de usbpoorten type 1, terwijl de muis misschien usb2 is?
 
In mijn comp zit geen ps2 aansluiting dus die kan ik niet gebruiken. de poorten zijn allemaal usb 2.0. Ik heb geen cd maar ik heb het ook met mijn toetsenbord van dell dus ik kan nu eigelijk niks meer doen op mijn comp. Dit van het toestenbord komt omdat ik de usb poorten opnieuwe aan het instaleren was. het toetsen bord werkt nog wel in de bios
 
Ik heb de cd van de muis gevonden en zo de muis geinstaleerd. Dus het probleem is nu dat windows niet automatisch hardware instaleerd. Hij vind de nieuwe hardware en die moet hij automatisch instaleren maar dat doet hij niet meer. Bij andere computers met de zelfde windows doet hij het wel automatisch. Wat kan de fout zijn een vinkje verkeerd of zo iets.
Ik hoor het graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan