Hallo,
Omdat ik bijna jarig ben, had ik gespaard voor een 22" scherm van samsung(2232BW).
Nu had ik de clickx van 18 maart gelezen dat er een nieuw scherm zou uitkomen, namelijk het OLED-scherm.
Dus nu had ik me de vraag gesteld hoe lang het ongeveer hier is voor en degelijke prijs en ofdat ik hier op zou moeten wachten.
Daarom had ik in gedachte misschien een nieuwe processor( intel quad q6600) of een grafische kaart( AMD ATI radeon HD 3870)..
Ik heb nu een -moederbord met een socket 775, hij ondersteunt dus de quad processor
-ati radeon x1250(onboard)
-processor: intel celeron D 352 3.2GH
Ik heb ook 1GB DDR2 ram geheugen, maar dat ga ik upgraden naar 3GB
Dus nu is mijn vraag... wat koop ik het eerst en wat het laatst....
Wat is het belangrijkste en het geeft het meeste effect...?
Alvast bedankt,
Jona
Omdat ik bijna jarig ben, had ik gespaard voor een 22" scherm van samsung(2232BW).
Nu had ik de clickx van 18 maart gelezen dat er een nieuw scherm zou uitkomen, namelijk het OLED-scherm.
Dus nu had ik me de vraag gesteld hoe lang het ongeveer hier is voor en degelijke prijs en ofdat ik hier op zou moeten wachten.
Daarom had ik in gedachte misschien een nieuwe processor( intel quad q6600) of een grafische kaart( AMD ATI radeon HD 3870)..
Ik heb nu een -moederbord met een socket 775, hij ondersteunt dus de quad processor
-ati radeon x1250(onboard)
-processor: intel celeron D 352 3.2GH
Ik heb ook 1GB DDR2 ram geheugen, maar dat ga ik upgraden naar 3GB
Dus nu is mijn vraag... wat koop ik het eerst en wat het laatst....
Wat is het belangrijkste en het geeft het meeste effect...?
Alvast bedankt,
Jona