erno1102
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2013
hallo lezers bedankt dat jullie de moeite nemen dit even te lezen,
ik heb laatst een nvidia quadro gekocht voor 1,500 euro een helehoop geld dus het was toen nog de beste op de markt nu de 2e ofzo .
maar ik werk op youtube en daar heb ik dus een goede videokaart voor nodig voor het monteren en editen dat doet hij prima .
MAAR HET GAMEN IS EEN PROBLEEM er stond duidelijk 4gb maar als ik spellen speel heb ik maar 1028 mb dat is 1gb ik kan dus niet alle spellen op hoog kwalieteit spelen wat wel zou moeten kunnen .
een van de redenen dat ik deze videokaart heb gekocht is voor het gamen daar gaat dus mijn 1500 euro zoals je hieronder ziet een prima gamepc aan de processor zal het ook niet liggen.
ik heb hulp nodig want het gaat ook om mijn werk .
als je tips hebt zeg het dan want ik heb hulp nodig hiermee
PS: ik heb alles uitezogd van de kaart staat hieronder kijk even misschien ziet u het probleem
mvg Erno
Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 7679 MB
Toegewezen videogeheugen: 4096 MB GDDR3
Videogeheugen systeem: 0 MB
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 940 @ 2.93GHz (8 CPUs), ~2.9GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8184MB RAM
Page File: 2145MB used, 8021MB available
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
ik heb laatst een nvidia quadro gekocht voor 1,500 euro een helehoop geld dus het was toen nog de beste op de markt nu de 2e ofzo .
maar ik werk op youtube en daar heb ik dus een goede videokaart voor nodig voor het monteren en editen dat doet hij prima .
MAAR HET GAMEN IS EEN PROBLEEM er stond duidelijk 4gb maar als ik spellen speel heb ik maar 1028 mb dat is 1gb ik kan dus niet alle spellen op hoog kwalieteit spelen wat wel zou moeten kunnen .
een van de redenen dat ik deze videokaart heb gekocht is voor het gamen daar gaat dus mijn 1500 euro zoals je hieronder ziet een prima gamepc aan de processor zal het ook niet liggen.
ik heb hulp nodig want het gaat ook om mijn werk .
als je tips hebt zeg het dan want ik heb hulp nodig hiermee
PS: ik heb alles uitezogd van de kaart staat hieronder kijk even misschien ziet u het probleem
mvg Erno
Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 7679 MB
Toegewezen videogeheugen: 4096 MB GDDR3
Videogeheugen systeem: 0 MB
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 940 @ 2.93GHz (8 CPUs), ~2.9GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8184MB RAM
Page File: 2145MB used, 8021MB available
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found