probleem hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophie12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Ik heb een probleem met hotmail. Mijn hotmailaccount stuurt ongewenst mailtjes naar alle mensen uit mijn lijst. Heb nu mijn wachtwoord veranderd dus dit probleem zou nu opgelost moeten zijn. Maar ik heb nog een probleem. Als ik een email naar iemand wil sturen. Begint de mail standaar met:

Hey, friend:
I find a site to sell electronic products with very good price. Laptop, DC and Cellphone even Motorcycle are very popular. Their products are original quality with very low price as wholesale business supplier. They also can do retail business for end user now. Maybe it is fit for your business . If you like you can contact them.

010h (www. ehereb. com email: web @ ehereb . com MSN: ehereb01 @ hotmail . com )

Door te selecteren en op delete te drukken kan ik het verwijderen. Maar hoe verwijder ik dit bericht voorgoed?

Alvast bedankt!

Kijk hier naar de plek waar dit waarschijnlijk is 'ingesteld' door de hacker.

Succes,

Tijs.

Verander je wachtwoord iedere 2 weken en de troublw will be over. Simple as that...

Ed58: Dit is niet het antwoord op de vraag die de topic-starter gesteld heeft. Die gaat namelijk over een 'standaardtekst' die in elk nieuw e-mailbericht wordt gemaakt sinds haar hotmail was gehackt.
En dat het wachtwoord van Hotmail gewijzigd moest worden was al duidelijk én is al gebeurd.

Tijs.

Indirect heeft het er wel degelijk mee te maken. Om dit account te hacken zoeken ze toch eerst het wachtwoord...:P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan