probleem HP pavilion dv 2700 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie34

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2001
Goedemorgen allen...

Ik heb een opstart probleem met een hp pavilion laptop dv 2700...
Hij geeft constante pieptoonjes bij opstarten, niet 1,2 of 3 maal, maar constant..
Na op enter gedrukt te hebben start hij gewoon door en start alles op
Hij draait op vista home premium 32 bit
Inmiddels harde reset gedaan, piep nog steeds..

iemand een idee ?

gr

rob

Laatst bewerkt:
probleem is niet opgelost, maar omzeild..., het lijkt of er iets met de dvd speler is...
Daar kan ik wel mee booten, maar dan komt er er een hoop herrie uit, snel op een knop drukken en dan start ie door...
Dus ik heb, na nieuwe instal, de dvd uitgeschakeld voor de boot.., nu krijg ik wel het opstart beheer menu te zien,(die niet automatisch doorstart...) maar hij piept niet meer...
Inmiddels ook een nieuwe bios erop gezet, maar helaas, ook dit gaf geen verbetering...

gr

Rob

Hallo Robbie. Gaat veilge modus nog wel tokkelen op F8. Kijk eens wat dat geeft.

kan ik gewoon inkomen... alle opties toe te passen...
Kan in dit menu het opstart beheer programma aangepast worden ?
misschien active directory herstellen ?

Heb je Vista opnieuw geïnstalleerd zonder de harddisk te formatteren, is het niet?

Dan is het probleem denk ik redelijk snel op te lossen door naar de systeemeigenschappen toe te gaan. Op het tabblad geavanceerd druk je bij de sectie Opstart en herstelinstellingen op de knop Instellingen. Als dan het gelijknamige dialoogvenster opstart en herstelinstellingen wordt geopend, dan kun je bij de sectie systeem opstarten instellen dat het gewenste besturingssysteem direct doorstart.

dan gaat ie meteen weer over de pies
dat is het probleem dus... er zit iets in dat mbr

en als ik hem weer op "verschijnen" zet met 10 sec, doet alles het weer "normaal", maar nog steeds op enter drukken om door te starten....

Voor Windows Vista gebruik de installatie-DVD, waarbij je aangeeft dat je een opstartprobleem wilt oplossen. Deze optie zit er toch op volgens mij. Lukt dat.??

Dat had ik al geprobeerd, maar helaas...
Ik laat het maar zo, dan maar 1 keer op enter drukken...
Bedankt voor het meedenken...

gr

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan