probleem IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokertoxic

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
25
hallo,

ik heb een probleem met IE7 (internet explorer 7 :p)
namelijk wanneer ik in de adres-balk een website intyp (bv: www.google.be)
en dan op enter klik dan gebeurt er niets, ook niet wanneer ik met de muis klik op de knop "ga naar". ik moet nu alltijd via google zoeken een website openen (google is mijn startpagina vandaar). ik heb zelf al een beetje zitten zoeken door namelijk mijn antivirus zijn linkscanner uit te schakelen ( link scanner is een scanner die kijkt of bepaalde website's schadelijk zijn of net niet schadelijk zijn etc...)
toen ging et even weer wel, maar het probleem is nog steeds niet opgelost want soms doet hij het weer niet ook al staat die link scanner uit. ik heb ook al IE7 opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook al niet. weet iemand raad ofzo moet ik een instelling veranderen in IE7 zelf ofzo...?

ps: in mozilla firefox werkt alles wel prima daar kan ik zonder problemen website intypen en enter klikken en ga ik naar de gewenste site

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
ps: in mozilla firefox werkt alles wel prima daar kan ik zonder problemen website intypen en enter klikken en ga ik naar de gewenste site

Je hebt de juiste oplossing reeds gevonden: gebruik Mozilla Firefox ipv IE7
Met Firefox heb ik nog nooit problemen gehad
 
Welke antivirus gebruik je? Integreert deze zich in je Internet Explorer met bijvoorbeeld een knop of iets dergelijks?
Heb je Vista of XP?

@mslprojects: Het probleem omzeilen is niet het probleem oplossen.
 
ik gebruik de laatste versie van AVG 8 free
ik denk dat avg alleen geintegreert is in IE7 want alleen daar krijg ik melding van AVG of een site veilig is of niet

@mslprojects: kweet het ik kan eigenlijk firefox verder gebruiken maar vind het gewoon vervelend dat IE7 niet naar behoren werkt begrijp je?
 
ik was nog even dit te vermelden ik gebruik dus windows xp
en heb zonet de browser intstellingen gereset maar het probleem blijft zich verder voort doen
vreemd wel

ik heb zonet nog is avg volledig uitgeschakeld en het probleem was deze keer niet weg, soms lukt het wel en anders lukt het dan weer wel (het lukt vanzelfsprekend meer niet dan wel zoals alle problemen)
 
Laatst bewerkt:
Wel, ik kan je alvast verzekeren dat je een anti-virus niet zomaar even kunt uitzetten. Er zijn altijd een aantal actieve onderdelen zoals bepaalde services die je eigenlijk niet mee uitzet. Het lijkt een beetje een grove methode, maar kun je AVG eens volledig verwijderen? (Als in: "deïnstalleren") Zorg ook dat je de installer van Internet Explorer bij de hand hebt. Na de deïnstallatie van AVG herstart je je systeem en je zorgt dat je bent losgekoppeld van internet. Herinstalleer nu Internet Explorer. Kijk of het probleem zich nog voordoet. Als dat niet zo is, zou ik overwegen om over te stappen op een andere en eigenlijk veel betere antivirus genaamd AntiVir, hier te downloaden.

Ik heb sowieso een bloedhekel aan Antivirusprogramma's die het nodig vinden om met je browser te gaan rotzooien. Dat is zo Norton-achtig en vertragend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan