probleem iexplore

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostwoud

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
15
Hallo,

Hier een vraag van een redelijke leek. Wanneer ik op internet surf word ik geregeld, na een foutmelding van iexplore, van internet gegooid. Meestal gebeurt dit, wanneer ik op een internetsite een link aan klik. Wie kan mij helpen, (svp in leken taal). Alvast bedankt.
 
Hee, datzelfde probleem heb ik ook (ook als ik een link aanklik, niet altijd)

Ik krijg dat schermpje met ongeldige bewerking en zo. en de optie verzenden of annuleren (meen ik uit mijn hoofd)

Misschien dat topicstarter hetzelfde schermpje krijgt? Daarna worden alle sites afgesloten en kun je weer overnieuw beginnen.
 
Je zult het geloven of niet, ik wilde net de foutmelding opzoeken, door een link aan te klikken, gaf die aan dat de advantage searchbar een pop-up blokkeerde, dus ik deze searchbar verwijderd, opnieuw de link aangeklikt en wat denk je, geen foutmelding meer van iexplore. Maar ik verwacht dat het een tijdelijk herstel is, dus ik meld me wel weer als het weer gebeurt. Bedankt ik ieder geval.
 
IExplorer probleem

Dag,
Zelfde probleem, denk ik. Als IE een pagina niet vindt, wordt de browser afgesloten en kan ik weer opnieuw beginnen. Er komt dan dat bekende venstertje: er is een probleem opgetreden met Iexplorer en moet worden afgesloten. Rapport wel/niet verzenden. Etc.
Hoe kan dit vervelends opgeslost worden?

Dank,

Louis42
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan