Wat ben je allemaal aan het doen? Ik snap het eerlijk gezegd niet helemaal. Om te beginnen: je hebt twee tabellen gemaakt die in beginsel niks met elkaar te maken hebben. In [DSM 4 AS 1] (wat ik een bijzonder ongelukkige naam voor een tabel vind overigens; waarom niet gewoon tStoornissen]?) Nu kun je de twee tabellen op twee manieren aan elkaar koppelen. Ofwel, als je per afdeling altijd maar één stoornis wilt koppelen, kun je een extra veld toevoegen aan [tZorgafdeling], waarin je dan het nummer (ja, je moet ook nog aan tStoornissen een numeriek veld toevoegen als sleutel; het veld dat je nu als sleutel gebruikt is totaal ongeschikt) van de stoornis opslaat. Heb je per afdeling meer stoornissen (wat mij logischer lijkt) dan moet je een koppeltabel maken, waarin je alle combinaties kunt vastleggen. Dus als stoornis 1, 4 en 7 behandeld wordt in <Lantarenpaal>, dan maak je in die koppeltabel drie records, waarin je de combinaties 2-1, 2-4 en 2-7 opslaat. Op die manier kun je elke stoornis aan elke afdeling koppelen.
Op basis van die koppeltabel maak je dan een query waarin je alle gegevens die je op het formulier wilt zien kunt zetten, en op basis van die query maak je dan een formulier. Gebruik je de wizard, dan zul je waarschijnlijk wel gelijk het juiste formulier als optie krijgen (hoofdformulier op basis van Afdeling, en subformulier op basis van stoornis).