probleem in 'deze computer'

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik heb een probleem als ik in de verkenner 'deze computer' open.
In plaats van het icoontje voor een 'verwisselbaar medium' krijgt mijn usbstick het icoontje voor een harde schijf. Hoe los ik dit op? Ik heb me zot gezocht maar vindt nergens hoe ik dit kan aanpassen in win xp.

Ik heb overal gezocht naar waar ik deze instelling kon veranderen en heb nergens iets verandert (het enige dat ik wel heb geprobeerd is de usbstick verwijderen en opnieuw installeren, helaas, wilde niet baten)... Blijkbaar is er toch ergens een instelling veranderd want nu heb ik een vervelend probleem.
Als ik in 'deze computer' dubbelklik of selecteer en vervolgens enter op: C:, D:, G:, H:, I:, J: (harde schijfstations) L:, E: (dvd-(ram)-stations) en F: (verwisselbare schijf) krijg ik een zoekvenster in plaats van het openen van de betreffende schijf.

Het enige station waarmee ik dit niet heb is K: (dvd-station) omdat daar een schijf in zit.

Hoe los ik dit op?

bvd

Het probleem van het zoekvenster heb ik ondertussen al opgelost met systeemherstel.
Alleen het icoontje voor het verwisselbare medium veranderen heb ik nog niet gevonden.
Iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan