probleem in Outlook Express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

joseb

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
Beste,,

Ik gebruik Outlook Express 6 en Windows XP Pro SP2,,,

Ik ontvang soms volgende lijnen op in het venster van mijn email adres account eigenschappen. Wanneer dit gebeurt is dan mijn tratic geblokkeerd:

- Active Directory type adreslijstservice
- Internet adresservice BigFot type adreslijstservice
- Internet adresservice VerSign type adreslijstservice
- Internet adresservice WhoWhere type adreslijstservice

Na dat ik deze lijnen heb verwijderd is mijn trafic terug genormaliseerd.
Ik vind geen informatie in google over dit probleem. Mijn pc is altijd goed beschermd. Iemand een uitleg?, dank u,,,

Snap niet wat je bedoelt met tratic maar als je verder geen Windows Server hebt waar je pc zicht op aanmeld dan moet je even naar de account instellingen gaan in Outlook.

Daar zie je meerdere tabbladen. Verwijderd alles behalve je eigen Email account. De overige tabbladen kun je dan leegmaken.

Standaard staat dit altijd ingesteld in Outlook door Microsoft terwij je dit verder niet nodig hebt / gebruikt.

hi mikeo, bedankt,,

1. Wat ik voor 'trafic" bedoel zijn inderdaad deze e-mails die via Outlook Express kan ik dagelijks verzenden of ontvangen,

2 . Over de tabbladen ik heb hier natuurlijk alles verwijderd ( zoals altijd....), bijhalve mijn eigen account. Maar mjn vraag is: van waar komen deze verwijderde lijnen aan?,

Beste Joseb,

Ik wil je graag helpen maar is snap helaas niet wat je bedoelt. :(

Wat bedoel je met Maar mjn vraag is: van waar komen deze verwijderde lijnen aan

Probeer het even simpel uit te leggen wat je probleem is met eventueel wat printscreens erbij voor de verdere toelichting.:)

Beste Mikeo,,,

ok, om nog beter mijn vraag te begrijpen, ik zou graag willen weten van waar komen deze Actieve Directory, BigFot, VerSign en WhoWhere?. Ik heb geen info over gevonden,,,,

- Active Directory type adreslijstservice
- Internet adresservice BigFot type adreslijstservice
- Internet adresservice VerSign type adreslijstservice
- Internet adresservice WhoWhere type adreslijstservice

Als je windows installeert of je koopt een PC met Windows dan krijg je daar ook Outlook Express bij. Micorosft heeft de keuze gemaakt om deze lijsten standaard in Outlook Express te zetten. Waarom geen idee je hebt ze niet nodig.

Waarom zetten zij ze dan neer daar kan ik ook geen antwoord op geven.

Active Directory type adreslijstservice heeft met Windows 2000/2003 Server te maken.
Internet adresservice VerSign type adreslijstservice Versign verzorg beveiligingen/certificaten voor o.a website. Je zie wel eens een hangslot onderaan bij bepaalde site zoals telebankieren. Als je daarop klik kun je een certificaat controleren en dat loop via Versign. Maar waarom dat in Outlook Express ook zit geen idee.

Mikeo,,,

Bedankt voor het uitleg !!. Nu is alles duidelijk begrijpen, groeten,,,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan