Probleem in Window10, hoe dit voor Boeket op te lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Microsoft heeft, in haar onbegrijpelijke wijsheid, iets vreemds in Window10 uitgehaald.
In eerdere versies werd aangekondigd dat helpbestanden in het .xps formaat moesten worden geleverd. In de complete versie, dus niet in de update op Windows7, ontbreekt echter de xps-lezer.
Daardoor kan het zijn dat de Boeket-gebruikers het hulpbestand niet meer kunnen lezen
Hoe dit op te lossen, staat hier beschreven:
https://www.windowscentral.com/how-get-xps-viewer-app-back-windows-10-april-2018-update
Dus, even uploaden, dan is het klaar.
Bart

Niet klaar...dan begint het pas (tenminste als je zeker wilt zijn van gegevensbehoud): er staat nl...
Converting XPS to PDF
While you can get this feature back, bear in mind that Microsoft is no longer maintaining it, as such it's now also a good time to convert those old XPS files to PDF or another file format.

Here's a quick way to convert your XPS files to PDF without having to resource to third-party apps:
Lees hier verder

Laatst bewerkt:
citaat route99
Niet klaar...dan begint het pas (tenminste als je zeker wilt zijn van gegevensbehoud)

De .pdf-oplossing is geen alternatief. Tenminste: ik converteerde de .xps naar .pdf (wel met een ander programma) en daarim kon je niet vanaf een onderlijnde regel springen. Maar misschien was die conversie niet goed verlopen. Ik wacht wel af totdat Microsoft met een alternatief komt (en zeg nou niet: dan kun je lang wachten:cool: )

Ik vermoed dat Bart bedoelt: een hyperlink.

Ik vermoed dat Bart bedoelt: een hyperlink.
klopt
Bart

Of, in het Nederlands:
Ga hiervoor naar Start > Instellingen > Apps > Apps en onderdelen en klik daar op Optionele onderdelen. In het scherm dat dan geopend wordt, klik je op Een onderdeel toevoegen en in de lijst die dan wordt weergegeven kun je de XPS-Viewer selecteren en op Installeren klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan