Probleem initialisatie apparaat IOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maniac

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
40
Kan iemand me ook misschien helpen, ik zit namelijk met een probleem en ik denk ook niet zo'n kleintje.

Een familielid van me wilde de computer 'opschonen' en heeft daarom verschillende mappen en bestanden weggegooid waarvan hij dacht dat die leeg of niet meer nodig/nuttig waren. :eek:

Daarna wilde ik de PC weer opnieuw opstarten, echter hij gaf al vrij snel het volgende aan:

"Tijdens de initialisatie van apparaat IOS:
Fout: kan een I/O-subsysteemstuurprogramma niet laden.
Een bestand in de ./iosubsys-submap is beschadigd,
of het systeem heeft weinig geheugen vrij." :8-0:

Ik heb ook al geprobeerd bij het opstartmenu "veilige modus" en "veilige modus met netwerkondersteuning", maar de PC geeft dezelfde foutweergave weer.

Kan iemand mij helpen en me vertellen wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen? Ik ben geen ICT-expert, dus hou het svp zo simpel mogelijk.

Bijvoorbaat dank :thumb:
 
heb je bij apparaatbeheer ergens een ? staan?
 
Ik kom helemaal niet meer in mijn computer, dus ik kan ook niet bij apparaatbeheer komen.

Tijdens het laden van mijn PC geeft hij voordat ik bij alle mappen (mijn documenten, Internet, etc.) kan komen al deze foutweergave en kom ik niet verder, wat ik ook probeer.

Weet je misschien een manier hoe ik bij deze map (apparaatbeheer) kan komen of zelfs in mijn computer?

Alvast bedankt voor het reageren.

Maniac
 
ik begrijp dat je ook niet kunt opstarten in veilige modus.
heb je het al geprobeerd met een opstartdiskette?
of probeer windows er opnieuw overheen te instaleren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan