probleem instaleren driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

angeleyes

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Berichten
8
hallo, ik heb een trust easy connect 19200 plus, maar geen instalatie cd meer, nu wilde ik een driver downloaden maar die is niet beschikbaar voor windows xp, kon wel die voor windows 2000 proberen. nu heb ik dat gedaan maar geeft ie tijdens de instalatie deze foutmelding aan : c:\download\driver\acroread\acrore32\license.text kon niet geopend worden.
nu weet ik niet zo heel veel van pc af,dus mijn vraag is weet iemand wat hier ontbreekt,wat er niet geopend kan worde en wat kan ik daar aan doen, alvast erg bedankt:p
 
angeleyes zei:
hallo, ik heb een trust easy connect 19200 plus, maar geen instalatie cd meer, nu wilde ik een driver downloaden maar die is niet beschikbaar voor windows xp, kon wel die voor windows 2000 proberen. nu heb ik dat gedaan maar geeft ie tijdens de instalatie deze foutmelding aan : c:\download\driver\acroread\acrore32\license.text kon niet geopend worden.
nu weet ik niet zo heel veel van pc af,dus mijn vraag is weet iemand wat hier ontbreekt,wat er niet geopend kan worde en wat kan ik daar aan doen, alvast erg bedankt:p

Probeer die voor de non plus, nee heb je al.

http://www.trust.nl/service/download/drivers.aspx?artnr=10211&os=WINXP&driverid=1000001272

Dit is de text hoe of wat, hieronder de driver voor NT.

http://www.trust.nl/service/download/drivers.aspx?artnr=11126&os=WINNT4&driverid=1000000434
 
Lange Pier zei:


thanx, heb t geprobeerd, instaleerde wel, maar kreeg toen de melding dat ie niet werkte, moest stekkers en poorten controleren, was allemaal goed, en de bios parallelmodus op epp of normal zetten, ik start de biosmodus op maar zie geen parallelmodus erbij staan
 
Niet bij integrated peripherals:confused: staat de onboard parallel poort wel op enabled?
 
Lange Pier zei:
Niet bij integrated peripherals:confused: staat de onboard parallel poort wel op enabled?


yep daar stond ie bij, ga er op staan...maar kan he,m niet veranderen? druk op enter...niets, kan niets typen ha ha hoe werkt zoiets hoe kan ik die eps in epp veranderen??
 
angeleyes zei:
yep daar stond ie bij, ga er op staan...maar kan he,m niet veranderen? druk op enter...niets, kan niets typen ha ha hoe werkt zoiets hoe kan ik die eps in epp veranderen??


Meestal doe je dat met pagedown en up, staat onderaan waarmee.
 
Lange Pier zei:
Meestal doe je dat met pagedown en up, staat onderaan waarmee.


oke das ook weer gelukt, maar krijg nu de melding m12eptru werkt niet. dat is overiges ook de vorige melding geweest, heb dus al stekkers en poorten gecontroleerd, eps in epp veranderd...weet t nu echt niet meer hoor :(
 
Deze aktie ook ondernomen?


Activeer in de compatibiliteits mode "Voer dit programma uit in de compatibiliteits modes voor"
Kies voor de optie "Windows NT 4.0 Service Pack 5"
Klik vervolgens op "Toepassen" en daarna op "Ok" de Trust Easy Scan 19200 is nu klaar om gebruikt te worden in de beed bewerkings programma's.
 
Lange Pier zei:
Deze aktie ook ondernomen?


Activeer in de compatibiliteits mode "Voer dit programma uit in de compatibiliteits modes voor"
Kies voor de optie "Windows NT 4.0 Service Pack 5"
Klik vervolgens op "Toepassen" en daarna op "Ok" de Trust Easy Scan 19200 is nu klaar om gebruikt te worden in de beed bewerkings programma's.

oke, en hoe kom ik eerst in die compat mode? ja sorry, is voor jullie mischien domme vraag hihi
 
Rechtsklik op de exe file en eigenschappen kiezen, als het allemaal goed gaat:p kun je daar kiezen met welk OS deze moet worden uitgevoerd, loop ook andere exe files na die gebruikt wordt door de drivers voor de scanner.
 
Lange Pier zei:
Rechtsklik op de exe file en eigenschappen kiezen, als het allemaal goed gaat:p kun je daar kiezen met welk OS deze moet worden uitgevoerd, loop ook andere exe files na die gebruikt wordt door de drivers voor de scanner.


helaas, werkt nog niet , krijg dezelfde melding. kan wel de driver vinden maar zie nergens de scanner bijstaan ook niet waar mijn webcam staat. snap er helemaal niets meer van :confused:
 
Scanner Trust Easy Connect 19200 Plus Windows 7 drivers)

De driver 63EP322.EXE van Mustek downloaden, van http://www.mustek.com/mustek/supportdrivers.php en dan de standaard software uit Microsoft Office gebruiken
Category => Scanner
Series => Parallel Port
Model: 600 III EP Plus
Werkt zelfs onder Windows 7!
 
@Borukusan,

Welkom op Helpmij.:)

Denk dat het nu wel opgelost is. Topic is van 2006.
Ik sluit deze nu.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan