Probleem installatie Rome Total War

Status
Niet open voor verdere reacties.

chatgek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2005
Berichten
4
Ik heb een probleem wanneer ik een spel wil installeren... Bij de deïnstallatie van het spel liep mijn pc om onbekende reden vast dus ik moest opnieuw opstarten. Maar het spel was nog niet geheel verwijderd, en deinstalleren werkt niet meer. Ik krijg dan de volgende melding:

error.PNG


Iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen?
 
Opnieuw installeren en dan deïnstalleren helpt ook niet?
Verwijder dan eens alle mappen van het spel handmatig en schoon de rest op met bijvoorbeeld CCleaner.
 
Installeren lukt niet, bij het opstarten van de CD ziet 'ie hem al als geinstalleerd dus dat lukt niet. Ik heb al alle mappen handmatig verwijdert en ook het register doorzocht, maar geen resultaat.

Ik zal nog even dat CCleaner proberen, bedankt:)

//edit: nee, heeft niet gewerkt:(
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook geprobeerd om de map c:\windows\installer te verwijderen.
Deze komt bij mij niet op harde schijf voor dus die gok zou je kunnen wagen.
Of anders tijdelijk renamen.
 
Nope, kan je niet zien aangezien het een systeemmap is die verborgen is. Het lijkt aan windows installer te liggen, maar ik heb er al een nieuwe versie van geinstalleerd...
 
Geplaatst door chatgek
Nope, kan je niet zien aangezien het een systeemmap is die verborgen is.
Heb je die ook zichtbaar gemaakt onder Configuratiescherm --> Mapopties --> Tabblad weergave? (verborgen bestanden en mappen).

Wat betreft windows installer, dat gaat vaak om een MSI-bestand en dit is een mst-bestand.
 
Je kunt maar beter niet met systeemmappen rommelen, maarja ik heb het toch maar gedaan:p

Maarja, heeft niet geholpen, zelfde error, alleen verwijst 'ie nu naar "F:\1033.mst" ipv C:\Windows\Installer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan