probleem installeren canon pixma mp520

Status
Niet open voor verdere reacties.

metalmania

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
nadat ik ben terug gegaan met mijn epson dx6000 kon ik een andere printer uitzoeken. dat is de canon pixma mp520 geworden. Ik heb op de canon site de laatste driver voor windows vista x64 gedownload. Die heb ik uitgepakt en de setup doorlopen. op het moment van aansluiten krijg ik de melding van vista nieuwe hardware gevonden, "mp520 series". Dan zegt ie dat hij de stuurprogramma's niet kan vinden. Als ik handmatig de locatie aangeef ziet hij geen stuurprogramma's.
ik heb gekeken bij apparaat beheer en daar staat een vraagteken bij onbekende apparaten met daarachter mp520 series. Middels sruurprogramma bijwerken geprobeerd, maar ook geen effect.
Ik heb middels mail contact gehad met canon en ik doe alles goed, maar hij doet het nog steeds niet.
ik snap het niet meer. kan iemand mij helpen. thx

Gezien het feit dat dit al de tweede printer is die problemen geeft bij het installeren, denk ik inderdaad dat het een Vista probleem is en geen probleem van de printer(software).

Er is inmiddels een USB patch voor Vista beschikbaar.
Hier de 64-bits versie, downloaden, installeren, opnieuw opstarten en daarna proberen de printer opnieuw te installeren. Kies wel voor de juiste taal!

Laatst bewerkt:
Gezien het feit dat dit al de tweede printer is die problemen geeft bij het installeren, denk ik inderdaad dat het een Vista probleem is en geen probleem van de printer(software).

Er is inmiddels een USB patch voor Vista beschikbaar.
Hier de 64-bits versie, downloaden, installeren, opnieuw opstarten en daarna proberen de printer opnieuw te installeren. Kies wel voor de juiste taal!

Hé bedank man. hij doet het.dit was idd de oplossing. hij print als een zonnetje.:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan